Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Ik zit al een tijdje te dubben over race-winterschoenen. Ik heb ook nog shimano MTB winterschoenen staan. Misschien is een setje spd-pedalen op de racer (voor de winter) nog de beste, of in elk geval de voordeligste, oplossing......
Zonder meer.
Weer 140 euro bespaard ......
Wat is dat? Gewoon een ander buitenbad?
En is dit dan alleen een cover voor een stronglight buitenbad zonder Ultegra afwerking ofzo?
http://www.xxcycle.com/cover-chainring- ... 00,,en.php
En is dit dan alleen een cover voor een stronglight buitenbad zonder Ultegra afwerking ofzo?
http://www.xxcycle.com/cover-chainring- ... 00,,en.php
Gear-update in gedachten en dus wat rondgezocht naar Ultegra 6800 onderdelen :
Wiggle.nl (verzending gratis) :
- Cassette Ultegra 11-28 @ 46,67 euro / Cassette 105 11-28 @ 31,53 euro
- Achterderailleur Ultegra 6800 @ 51,09 euro (zowel small als medium-versie)
Bike24.com (verzending 4.95 euro) :
- Buitenblad Ultegra 6800 (52-tands) @ 89.90 euro
- Binnenbald Ultegra 6800 (36-tands) @ 10.90 euro
Ik heb over deze producten ook nog 2 vraagjes :
1) Is er een groot kwaliteitsverschil tussen cassettes Ultegra en 105?
2) Hoewel ik momenteel een 11-28 cassette zou nemen, overweeg ik om toch de medium lange achterderailleur te nemen. Kwestie mocht ik ook eens in het hooggebergte geraken ik makkelijk naar een 11-32 cassette kan gaan. Werkt die medium lange achterderailleur echter ook feilloos op 11-28?
Wiggle.nl (verzending gratis) :
- Cassette Ultegra 11-28 @ 46,67 euro / Cassette 105 11-28 @ 31,53 euro
- Achterderailleur Ultegra 6800 @ 51,09 euro (zowel small als medium-versie)
Bike24.com (verzending 4.95 euro) :
- Buitenblad Ultegra 6800 (52-tands) @ 89.90 euro
- Binnenbald Ultegra 6800 (36-tands) @ 10.90 euro
Ik heb over deze producten ook nog 2 vraagjes :
1) Is er een groot kwaliteitsverschil tussen cassettes Ultegra en 105?
2) Hoewel ik momenteel een 11-28 cassette zou nemen, overweeg ik om toch de medium lange achterderailleur te nemen. Kwestie mocht ik ook eens in het hooggebergte geraken ik makkelijk naar een 11-32 cassette kan gaan. Werkt die medium lange achterderailleur echter ook feilloos op 11-28?
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Vind zelf het prijsverschil tussen ultegra en 105 cassettes en kettingbladen erg groot voor het "minieme" kwaliteitsverschil, bij kettingbladen des te meer daar er genoeg ritten zijn dat ik niet "voor" schakel en dus eventueel beter schakelen "voor" geen rol speelt )
Heb zelf een wat oudere ultegra afmontage, maar denk dat volgende cassette/ketting/kettingbladen-set geheel 105 wordt (ok, voor paar euro verschil wil ik nog wel ultegra ketting nemen
)
Maar prijzen lijken mij verder netjes
Heb zelf een wat oudere ultegra afmontage, maar denk dat volgende cassette/ketting/kettingbladen-set geheel 105 wordt (ok, voor paar euro verschil wil ik nog wel ultegra ketting nemen
Maar prijzen lijken mij verder netjes
Ofwel sla ik hier de bal volledig mis, maar een 105 kettingblad past toch niet op Ultegra 6800 cranks?
Zijn er eigenlijk wel alternatieven voor die Ultegra kettingbladen?
Vind ze zelf namelijk ook enorm duur voor wat het maar is, zeker in vergelijking met cassettes, achterderailleur enz...
Vind ze zelf namelijk ook enorm duur voor wat het maar is, zeker in vergelijking met cassettes, achterderailleur enz...
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Was ook al op zoek, komt door die belachelijke pro compact (52/36) die bijvoorbeeld Giant en anderen monteren. Ook het gebrek aan bijv cassettes die met 12 of 13 starten hebben mij doen besluiten op mijn huidige fiets door te rijden (nee ik ga geen maatwerk cassette betalen).Melda schreef:Ofwel sla ik hier de bal volledig mis, maar een 105 kettingblad past toch niet op Ultegra 6800 cranks?
Alternatieven zijn er van TA en Stronglight, of Qrings van Rotor, maar allemaal duur (vanaf 80 euro) voorbeeldlinkje
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen