Haha ik kijk al sport sinds ik kan lopen en nooit om iemand te zien verliezen. Ik kijk vooral om sporters mooie sportprestaties te zien leveren. Als dan iemand wint en Remco daarbij moet lossen (op waarde worden geklopt bedoel ik) kan ik daar wel van genieten. Daar is niks onsportiefs aan...het wordt pas onsportief als ik er van geniet als hij valt of pech heeft...koeroeur schreef: ↑09 sep 2025 20:42Sport kijken om iemand te zien verliezen. Zegt misschien meer over jou dan REV?Kornuit schreef: ↑09 sep 2025 14:38Natuurlijk moet je zoveel mogelijk voor je kijken, maar hier is er toch echt 1 fout en dat is Remco. Gewoon kut gedrag, wat mij betreft direct een schorsing op moet leveren. Totaal niet sportief.Remco stuurt uit en remt meteen (heel licht), de achterligger volgt en kijkt intussen om. Ik heb persoonlijk altijd geleerd dat je voor je moet kijken. Als Evenepoel op dat moment niet remt maar weer naar rechts uitwijkt, ligt hij de achterligger meteen tegen de grond. Brake check (als je het dat al kan noemen) is niet ok, maar ik denk dat dergelijk dingen uit irritatie best veel gebeuren.
Remco kan vast goed met MvdP omdat hij bij MvdP opkijkt en daar wel normaal tegen doet. Hij had maar wat graag een beetje van de sportiviteit van MvdP gehad, maar dat zit er als ex voetballer niet in. Door dit gedrag kan ik er altijd wel erg van genieten als hij wordt gelost.
Remco Evenepoel
Bah, wat een kwal toch...

Als Remco zo'n irritante youtuber een signaal heeft dat hij wat meer afstand moet houden --> kritiek
Als Remco ook maar iets durft zeggen in koers dat anderen wat meer moeten helpen --> arrogant
Als Remco zegt dat hij in de vorm van het jaar zit --> arrogant
Als Remco het geloof van z'n vrouw ernstig neemt --> verrader
Als Remco remt en 3 km/h vertraagt --> levensgevaarlijk
Als...
Ieder ander moment wordt doodgezwegen.
Dan concludeer ik dat er gewoon pokke veel afgunst is ten aanzien van één van de toptalenten van z'n generatie en dat dat zorgt voor zure reacties. Pogacar rijgt ze ook meer en meer. Dus misschien moeten we het gewoon beginnen interpreteren als een teken dat toetsenbord krijgers gefrustreerd raken.
Als Remco ook maar iets durft zeggen in koers dat anderen wat meer moeten helpen --> arrogant
Als Remco zegt dat hij in de vorm van het jaar zit --> arrogant
Als Remco het geloof van z'n vrouw ernstig neemt --> verrader
Als Remco remt en 3 km/h vertraagt --> levensgevaarlijk
Als...
Ieder ander moment wordt doodgezwegen.
Dan concludeer ik dat er gewoon pokke veel afgunst is ten aanzien van één van de toptalenten van z'n generatie en dat dat zorgt voor zure reacties. Pogacar rijgt ze ook meer en meer. Dus misschien moeten we het gewoon beginnen interpreteren als een teken dat toetsenbord krijgers gefrustreerd raken.
Hoge bomen vangen veel wind, en hij is gewoon een polariserende figuur.
Maar maak toch maar een onderscheid tussen 'akkefietjes' en onwenselijk gedrag. Die brake check is gevaarlijk, hoort bij de laatste categorie en had zwaarder bestraft moeten worden (zeg ik als fan van de coureur REV).
Maar maak toch maar een onderscheid tussen 'akkefietjes' en onwenselijk gedrag. Die brake check is gevaarlijk, hoort bij de laatste categorie en had zwaarder bestraft moeten worden (zeg ik als fan van de coureur REV).

-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Succes is een goede reden om impopulair te worden.
- CampaYolo
- Forum-lid
Elke bekende sporter ligt wel onder een vergrootglas, maar het is niet moeilijk om een mening te hebben over het persoontje Evenepoel.
De coureur Evenepoel daarintegen staat als een huis op de momenten dat het er om gaat.
Ik kan zijn klasse zeker wel waarderen als niet Remco fanboy zijnde.
De coureur Evenepoel daarintegen staat als een huis op de momenten dat het er om gaat.
Ik kan zijn klasse zeker wel waarderen als niet Remco fanboy zijnde.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Hoever kunnen we (ze) hiermee doorgaan. Gaan we tot slot zijn wind (scheet)- activiteiten onder de loep nemen.
Het wordt toch wel wat te ver gaan, mag die nog ademen?
Het wordt toch wel wat te ver gaan, mag die nog ademen?