Maar goed, dan zou je toch moeten weten dat die hopen flink groot kunnen zijn en dat je de hele bende eronder hebt zitten...
Voor de mensen die iets hebben met mooi materiaal niet echt prettig!
Je moet ook niet alles over één kam scheren, niet elke amsterdammer is vreemd en hysterisch, ook niet iedereen uit het oosten is een boer...
Beetje vreemd wat je nu aan het rondbazuinen bent enkel om duidelijk te maken dat je geen echte Amsterdammer bent?[/quote]
aan het rondbazuinen bent? Rondbazuinen als in rondvertellen? Dat gaat hier niet op daar ik het 1 keer zeg, zou ik dit nu herhalen en herhalen en herhalen, dan zou die term opgaan. Ik vond het een beetje vreemd en vooral vervelend dat jij direct je conclusies trekt, mijn reactie daarop is zeer helder en duidelijk en toont aan hoe kortzichtig het perspectief van menig provinciaal op inwoners van Amsterdam is. Het is je nu tenminste duidelijk, niet? Wedden dat je het nooit meer vergeet?

Je zegt: "Voor de mensen die iets hebben met mooi materiaal niet echt prettig!" ik heb mooi materiaal, maar als ik aan het rijden ben miep ik niet over een modder spatje of paardendrolletje op mijn frame.
Doekje erover en het is klaar.