Re: Remco Evenepoel
Geplaatst: 11 dec 2024 11:17
Azijn is beter voor een mens dan bier.
Fiets - Race en MTB website voor race, gravel en mtb
https://www.fiets.nl/forum/
Het is gewoon commercieel interessant voor beide partijen en het gezicht van Remco dient geen enkel praktisch nut in de campagne.gede schreef: ↑11 dec 2024 11:06Dat er toch wel weer mensen zouden zijn om dit mooie initiatief (vergeet niet: stickers zijn gewoon gratis) weer van kritiek te voorzien, daar had ik heel wat geld op durven verwedden... Het is Remco en dus mag er per definitie niets positiefs gezegd worden.Ernie C. schreef: ↑11 dec 2024 10:16 Ik zag al een Bob-sleutelhanger voorbijkomen die handig was omgefröbelt tot "Tom". Plaatje vind ik zo niet terug.
Remco's ego wordt gestreeld met zijn kop op een sticker en Bppost geeft er handig een commerciële draai aan. Tot zover de voordelen...
Die postmedewerkers zouden wel opletten voor Remco, maar niet voor jouw of mijn kind? Ik vind het nogal krom. Plak er dan een foto van een kind in een rolstoel o.i.d.
Alweer een belachelijke 'analyse'. Een renner als Evenepoel hoeft geen commercial rond zijn hoofd te maken hoor, dat levert een renner geen euro op. Ik vind dit een mooie actie en het spreekt tegen de mensheid dat zelfs dan mensen toch nog iets bedenken om negatief te gaan doen. Bah.Ernie C. schreef: ↑11 dec 2024 11:19Het is gewoon commercieel interessant voor beide partijen en het gezicht van Remco dient geen enkel praktisch nut in de campagne.gede schreef: ↑11 dec 2024 11:06Dat er toch wel weer mensen zouden zijn om dit mooie initiatief (vergeet niet: stickers zijn gewoon gratis) weer van kritiek te voorzien, daar had ik heel wat geld op durven verwedden... Het is Remco en dus mag er per definitie niets positiefs gezegd worden.Ernie C. schreef: ↑11 dec 2024 10:16 Ik zag al een Bob-sleutelhanger voorbijkomen die handig was omgefröbelt tot "Tom". Plaatje vind ik zo niet terug.
Remco's ego wordt gestreeld met zijn kop op een sticker en Bppost geeft er handig een commerciële draai aan. Tot zover de voordelen...
Die postmedewerkers zouden wel opletten voor Remco, maar niet voor jouw of mijn kind? Ik vind het nogal krom. Plak er dan een foto van een kind in een rolstoel o.i.d.
Er is geen enkele bijzondere, prijzens- of bewonderingswaardige prestatie geleverd t.b.v. de verkeersveiligheid.
Als je die sticker doordacht hangt, hindert deze op geen enkele wijze. Bovendien weet u waarschijnlijk dat je vooral de spiegel nodig hebt om achterliggende fietsers te zien komen. En neen, the dutch reach is effectief, maar zeer weinig ingeburgerd. Dit kan de aandacht zeker verhogen.Klein_Verzet schreef: ↑11 dec 2024 11:55 Huh, Remco Reflex, als sticker op de linker deurruit, om "dooring" (deur openen zonder kijken) te voorkomen, omdat de "Dutch reach" (met de verkeerde hand de deur openen zodat de nekspieren het hoofd achterwaarts dwingen) geen routine is? Niet gehinderd door enige belemmering van het zicht ter linkerzijde door diezelfde sticker om het (fiets)verkeer gade te slaan, plakt men onachtzaamheid toe. Nee, goed bezig hoor die Evenepoel en Bpost. De Nederlandse taal zit tevens nog weer dieper in het verdomhoekje.
En bij uitbreiding op elke fiets met krom stuur dan.ColumsbusMJ schreef: ↑11 dec 2024 12:26 Nu nog een snelheidsbegrenzer binnen de bebouwde kom op die gouden S-Works van Remco, en je hebt twee problemen getackeld.![]()
Ik wed dat velen R.Ev nooit kunnen uitfilteren.daniel1975 schreef: ↑11 dec 2024 12:25 Ik heb jaren terug een meerdaagse training gevolgd en een van de dingen om jezelf te herinneren aan een bepaalde afspraak was een klein geel stickertje plakken op je binnenspiegel. Met de gedachte dat je elke keer die sticker ziet en dan herinnert wordt aan die afspraak met jezelf.
Heel simpel: na een paar dagen zie je die sticker niet meer. Dan filteren je hersenen dat storende beeld in de spiegel er gewoon uit.
Ik zie duidelijk een sponsoruiting op die sticker staan...gede schreef: ↑11 dec 2024 11:47Alweer een belachelijke 'analyse'. Een renner als Evenepoel hoeft geen commercial rond zijn hoofd te maken hoor, dat levert een renner geen euro op. Ik vind dit een mooie actie en het spreekt tegen de mensheid dat zelfs dan mensen toch nog iets bedenken om negatief te gaan doen. Bah.