Storck
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Daarom zijn het ook klein Patten. Storck is voortgekomen een de overblijfselen van het originele klein (de pro is een regelrechte kopie van de Klein Quantum pro 1. Dit idee komt voort uit de tijd dat snelspanners nog regelmatig problemen gaven (scheeftrappen wiel). Degene die denk dat de patten van een alu Storck aan de voorzijde zitten (= normaal) heeft er of nog nooit een gezien of laat de wielen door zijn fm wisselen.
En aan perik: door de ketting precies op het juiste punt in de cassette te haken en vervolgens naar boven/achteren te trekken kan het maar de eerst paar honderd keer lukt het me ook niet en daarna mislukte het nog met enige regelmaat. Ik had een storck als wedstrijdframe en heb dit systeem met enige regelmaat vervloekt (en dan had ik nog een volledig zwarte......)
En aan perik: door de ketting precies op het juiste punt in de cassette te haken en vervolgens naar boven/achteren te trekken kan het maar de eerst paar honderd keer lukt het me ook niet en daarna mislukte het nog met enige regelmaat. Ik had een storck als wedstrijdframe en heb dit systeem met enige regelmaat vervloekt (en dan had ik nog een volledig zwarte......)
Tot nu toe heb ik het nog niet geprobeerd, en was in het begin ook vreemd aan het kijken toen de dropouts naar achteren wezen. Op de website van Storck staan ook filmpjes van hoe je dit voor elkaar zou moeten krijgen. Ze staan onder deze link: http://www.storck-bicycle.de/de/web0.as ... 0Downloads
Wat ik me wel afvraag is of je door deze manier van je wiel wisselen niet het risico loopt dat je frame beschadigd, of valt dit wel mee?
Wat ik me wel afvraag is of je door deze manier van je wiel wisselen niet het risico loopt dat je frame beschadigd, of valt dit wel mee?
-
wildromance
- Forum-lid
bloef0 schreef:Plaats maakt mij niet zoveel uit. Kom zelf uit rotterdam maar heb er geen probleem mee om een stuk te rijden.
Dan zou ik gaan kijken bij Piet de Wit in de Wormer...
Ik heb er zeer goede ervaringen mee!
Zij zijn ook de importeur van Storck.
Als je wint heb je vrienden
Evvn een vraag aan de Storck-deskundigen. Ik ben lang en zwaar en heb wel belangstelling voor het aluframe van Storck -Scenario Pro - in de 66cm uitvoering. Iemand ervaring met dit frame? Gezien de kwaliteit van Storck moet het mij (110kg) wel kunnen houden. Weet ook iemand de prijs want die kan ik moeilijk vinden.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.