BRM 200 Zwolle, zaterdag 25 februari 2017
-
Daniel1989
- Forum-lid
Wij, of eigelijk (richard hebben besloten om niet naar zwolle af te reizen.
Nu is dodewaard de planning.
Nu is dodewaard de planning.
Ik ga wel/Ik ga niet Ik ga wel/Ik ga niet Ik ga wel/Ik ga niet Ik ga wel/Ik ga niet Ik ga wel/Ik ga niet Ik ga wel/Ik ga niet Ik ga wel/Ik ga niet .
Wat heb ik een hekel dat ik slecht ben in dit soort beslissingen.
Een van de dingen die ik NOG erger vind is rijden in de regen met paar graden Celsius.
KOn eigenlijk niet ivm vervoer,heb een lift aangeboden gekregen.
Helemaal happy nu twijfel.
Afgelopen dinsdag ook een dag die heel beroerd voorspeld was toch ook schitterende dag geworden.
Achteraf gebaald dat ik een kort rondje heb gemaakt ipv redelijke km maken.
Kijk morgen wel weer....
Wat heb ik een hekel dat ik slecht ben in dit soort beslissingen.
Een van de dingen die ik NOG erger vind is rijden in de regen met paar graden Celsius.
KOn eigenlijk niet ivm vervoer,heb een lift aangeboden gekregen.
Helemaal happy nu twijfel.
Afgelopen dinsdag ook een dag die heel beroerd voorspeld was toch ook schitterende dag geworden.
Achteraf gebaald dat ik een kort rondje heb gemaakt ipv redelijke km maken.
Kijk morgen wel weer....
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Wat is dat met die gpx files de afgelopen brm tochten...
Probeer de route in te laden, maar allemaal deeltracks.
Als ik hem upload op ridewithgps.com dan krijg ik 5 deelroutes
Al ik de gpx upload op strava krijg ik route van 390km (2 keer het rondje)
Iemand toevallig een gpx file waar gewoon de route in 1 keer instaat ?
Probeer de route in te laden, maar allemaal deeltracks.
Als ik hem upload op ridewithgps.com dan krijg ik 5 deelroutes
Al ik de gpx upload op strava krijg ik route van 390km (2 keer het rondje)
Iemand toevallig een gpx file waar gewoon de route in 1 keer instaat ?
Het is een beetje een hack, maar: ga naar gpsies.com, track creator, importeer het gpx-bestand en exporteer het geheel naar een ander gpx-bestand.DDX schreef: Iemand toevallig een gpx file waar gewoon de route in 1 keer instaat ?
Doet precies hetzelfde als strava, maakt er ook een dubbel rondje van.
Nu maar even geupload op strava en daar 2e rondje eraf geknipt.
Nu nog even kijken of ik morgen zin heb om die kant op te gaan/afhankelijk van wat regen nou precies doet.
Nu maar even geupload op strava en daar 2e rondje eraf geknipt.
Nu nog even kijken of ik morgen zin heb om die kant op te gaan/afhankelijk van wat regen nou precies doet.
-
FryskBloed
- Forum-lid
Ik gooi wat ik download altijd in Basecamp, plak alles aan elkaar vast en knip het dan weer in stukken van control naar control (dus 4 tracks voor morgen). Het rijdt wel fijn vind ik: kom je bij het einde van de track moet je eens om je heen gaan kijken waar de control is (een stel Velomobielen is vaak wel een goeie aanwijzing
)
Voor Stefan:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/255 ... 0ZWO17.gpx
Morgen aanwezig, maar in verband met time constraints na de Strooper naar huis in Veenendaal. Je kunt in de gymzaal nog na-inschrijven, hoop ik. Anders doe ik wel een donatie.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/255 ... 0ZWO17.gpx
Morgen aanwezig, maar in verband met time constraints na de Strooper naar huis in Veenendaal. Je kunt in de gymzaal nog na-inschrijven, hoop ik. Anders doe ik wel een donatie.
hun fietsen.
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Je kunt uiteraard nog inschrijven, maar dan zou ik wel op tijd in Zwolle zijn.
Ik kijk niet meer naar Buienradar, dat is net zo betrouwbaar als Piet Paulusma. Daarom is zijn vrouw ook bij hem weg, hij zat er altijd naast...
Ik heb de route (genaamd Active log 001) in één bestand kunnen downloaden, deze bevat ook de vier controles als waypoint. Via Garmin MapSource overgezet naar de Etrex. Nu wel de juiste achtergrondskleuren geselecteerd, dat ging in Boekelo in december even goed mis.
Ik ga samen met een trainingsmaatje uit Assen meedoen, hij is debutant morgen. Misschien een kandidaat voor het Flèche team Grunn? Wordt weer een rit op de retro Batavus. Nieuw achterspatbord gemonteerd, hopen dat deze langer meegaat dan de vorige.
Tot morgen!

Ik kijk niet meer naar Buienradar, dat is net zo betrouwbaar als Piet Paulusma. Daarom is zijn vrouw ook bij hem weg, hij zat er altijd naast...
Ik heb de route (genaamd Active log 001) in één bestand kunnen downloaden, deze bevat ook de vier controles als waypoint. Via Garmin MapSource overgezet naar de Etrex. Nu wel de juiste achtergrondskleuren geselecteerd, dat ging in Boekelo in december even goed mis.
Ik ga samen met een trainingsmaatje uit Assen meedoen, hij is debutant morgen. Misschien een kandidaat voor het Flèche team Grunn? Wordt weer een rit op de retro Batavus. Nieuw achterspatbord gemonteerd, hopen dat deze langer meegaat dan de vorige.
Tot morgen!