Pagina 3 van 3
Re: Einde Fulcrum's R7 LG
Geplaatst: 22 jan 2017 17:35
door scoloo
Ik ben ook aan het kijken naar de zelfde combo. Maar als ik goed lees zijn de Quattro's zwaarder dan de R32.
Excuus niet goed gelezen. Maar hoe zit het met verschil in naven?
Re: Einde Fulcrum's R7 LG
Geplaatst: 22 jan 2017 20:40
door Keezx
Over de Campagnolo naven met industrielagers zijn nogal eens klachten over speling die er niet uit te halen is.
DT naven zijn in het algemeen prima.
Re: Einde Fulcrum's R7 LG
Geplaatst: 23 jan 2017 07:18
door Infinito GB
Uiteindelijk toch nog maar besloten om de R7's nog een maal te reanimeren.
Nieuwe lagers besteld bij lagerboer.nl, voor €30 (6 lagers).
Geeft mij nog even de tijd om te kijken wat ik voor volgend jaar (hoop ik) zou willen.
Misschien dan toch wel een setje handgespaakt met goede cup/conus naven, en bredere velgen.
Re: Einde Fulcrum's R7 LG
Geplaatst: 23 jan 2017 07:24
door daniel1975
Keezx schreef:Over de Campagnolo naven met industrielagers zijn nogal eens klachten over speling die er niet uit te halen is.
DT naven zijn in het algemeen prima.
Welke campa wielen praat je dan over?
Re: Einde Fulcrum's R7 LG
Geplaatst: 23 jan 2017 10:10
door Keezx