Ik heb dit linkje gebruikt om ook zelf een tabel te maken met wanneer welke klim begint.
Makkelijk met de slider over het kaartje gaan en de afstanden worden onder in beeld weer gegeven

Zo kan je dus je eigen routekaart maken.
Succes!
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
yorickdix schreef:dag,
ik heb me ingeschreven voor de 213 km, maar al maanden niets gehoord van de organisatie.
is het de bedoeling dat ik nog iets krijg per post of mail? of moet ik me 14/6 gewoon melden met mijn inschrijfnummer?
Het zijn Fransen he, dus als je alle info wil moet je wel de Franse versie van de website bekijkenyorickdix schreef: als dat antwoord al ergens staat, ik heb het niet kunnen vinden...
Volgens mij kan het, maar is het wel afhankelijk van je vorm van de dag en de omstandigheden.Robdebruin schreef:Wij gaan dit jaar ook voor het eerst voor de Trois Ballons. Ben erg benieuwd.
Vorig jaar de 162KM Criquielion gereden in netto 5 uur 57 incl stops. Goed voor goud (39 jaar).
Mijn doel voor de L3B 213KM is 8 uur 30 incl stops, zou dat haalbaar zijn? Met hetzelfde gemiddelde van de Criq zou 8 uur netto ook haalbaar moeten zijn maar dan moet je ervan uit gaan dat je na de 160KM niet meer stopt. Dit zal zeker nodig zijn aangezien ik maar 2 bidons kan meenemen.....
Wellicht heeft iemand een vergelijking met de Criquielion of wellicht Gran Fondo Eddy Merckx?
Mijn tijden in 2013 :Robdebruin schreef:Wij gaan dit jaar ook voor het eerst voor de Trois Ballons. Ben erg benieuwd.
Vorig jaar de 162KM Criquielion gereden in netto 5 uur 57 incl stops. Goed voor goud (39 jaar).
Mijn doel voor de L3B 213KM is 8 uur 30 incl stops, zou dat haalbaar zijn? Met hetzelfde gemiddelde van de Criq zou 8 uur netto ook haalbaar moeten zijn maar dan moet je ervan uit gaan dat je na de 160KM niet meer stopt. Dit zal zeker nodig zijn aangezien ik maar 2 bidons kan meenemen.....
Wellicht heeft iemand een vergelijking met de Criquielion of wellicht Gran Fondo Eddy Merckx?