Nieuwe fiets/frame in hoger segment
Er is een nieuwe optie bijgekomen, de Canyon Ultimate CF SLX 9.0 SL. Goed getest, volgens mij zelf uitgeroepen tot fiets van het jaar 2013 en qua geometrie past ie erg goed bij mijn meetwaarden. Goede keuze?
is inderdaad mooi en hel dik, maar qua prijs eigenlijk net een tikkie boven budget, is dus naar de reservebank verdwenenStuntman Mike schreef:Uit deze rij zou ik de Giant Propel pakken. Je rijdt op een (bewezen)Aerofiets die ook nog eens licht maar vooral ook kneiterstijf is. (Wat bijvoorbeeld voor de Wilier niet van toepassing is, en de Aeroad ook wat minder) Je zal er een harde van krijgen tijdens het sprinten!!![]()
Ik vind hem er spectaculair en mooi uitzien. Verder ook het allernieuwste van het nieuwste...
-
materialist
- Forum-lid
Volgens mij een uitstekende keuze. Echter Canyon verkoop op afstand, rechtstreeks aan de klanten. Zij doen erg hun best om de klant Canyon-minded te maken en te houden, zie de website met pure-cycling enz. Je moet het waarderen maar het is op afstand en het blijft met uitsluiting van de local bikeshop. Dat valt niet bij iedereen in goede aarde. Voor de lbs is ook veel te zeggen maar dan moet je een goede treffen. We hebben allemaal onze favoriete fietsenmaker maar die te vinden is niet eenvoudig. De fiets moet je aanstaan, hoe persoonlijk dat ook is, maar dat is volgens mij het belangrijkstekarluk schreef:Er is een nieuwe optie bijgekomen, de Canyon Ultimate CF SLX 9.0 SL. Goed getest, volgens mij zelf uitgeroepen tot fiets van het jaar 2013 en qua geometrie past ie erg goed bij mijn meetwaarden. Goede keuze?
heb gelukkig een mannetje voor onderhoud etc, dus dat is geen probleem. Ik ga alles nog eens overwegen, de definitieve keuze is nog niet gemaakt.materialist schreef:Volgens mij een uitstekende keuze. Echter Canyon verkoop op afstand, rechtstreeks aan de klanten. Zij doen erg hun best om de klant Canyon-minded te maken en te houden, zie de website met pure-cycling enz. Je moet het waarderen maar het is op afstand en het blijft met uitsluiting van de local bikeshop. Dat valt niet bij iedereen in goede aarde. Voor de lbs is ook veel te zeggen maar dan moet je een goede treffen. We hebben allemaal onze favoriete fietsenmaker maar die te vinden is niet eenvoudig. De fiets moet je aanstaan, hoe persoonlijk dat ook is, maar dat is volgens mij het belangrijkstekarluk schreef:Er is een nieuwe optie bijgekomen, de Canyon Ultimate CF SLX 9.0 SL. Goed getest, volgens mij zelf uitgeroepen tot fiets van het jaar 2013 en qua geometrie past ie erg goed bij mijn meetwaarden. Goede keuze?
Je bent nu aan het kijken voor nieuwe fietsen. Ik mag aannemen dat de verzekering de gestolen fietsen dekt? Zijn er nog tips enz binnengekomen over die gestolen fietsen, of hoor je niet zoveel van de politie?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Campagnolo Ultra Dork
nope, niets meer gehoord van politie. Die gaven al aan dat ze de kans zeer klein achten dat iets wordt teruggevonden. Hetzelfde zei de verzekeringsexpert.JPAR schreef:Je bent nu aan het kijken voor nieuwe fietsen. Ik mag aannemen dat de verzekering de gestolen fietsen dekt? Zijn er nog tips enz binnengekomen over die gestolen fietsen, of hoor je niet zoveel van de politie?
Ik orienteer me dus alvast, maar alles valt en staat met wat de verzekering beslist (ze vallen wel onder inboedelverzekering).
helaas niet mijn maat (M)Ernie C. schreef:http://www.mantel-bikeparts.nl/giant-pr ... l-isp-2014
Vervelend! Wel goed om te horen dat ze onder de inboedel vallen. Nu afwachten wat er uitgekeerd wordt.karluk schreef:nope, niets meer gehoord van politie. Die gaven al aan dat ze de kans zeer klein achten dat iets wordt teruggevonden. Hetzelfde zei de verzekeringsexpert.JPAR schreef:Je bent nu aan het kijken voor nieuwe fietsen. Ik mag aannemen dat de verzekering de gestolen fietsen dekt? Zijn er nog tips enz binnengekomen over die gestolen fietsen, of hoor je niet zoveel van de politie?
Ik orienteer me dus alvast, maar alles valt en staat met wat de verzekering beslist (ze vallen wel onder inboedelverzekering).
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Er staat bij: "tijdelijk niet op voorraad" dus misschien is het de moeite waard om te informeren of en zo ja wanneer ze voor die prijs weer beschikbaar zijn.karluk schreef:helaas niet mijn maat (M)Ernie C. schreef:http://www.mantel-bikeparts.nl/giant-pr ... l-isp-2014
Campagnolo Ultra Dork
Dat is waar, ik zal een mail dichten.