Pagina 3 van 8

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 18 okt 2005 22:45
door trekbiker
veel plezier met je gewonnen lw

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 18 okt 2005 22:50
door colnagog
Casran van harte!! Heel mooi met dat blauwe kruis!

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 18 okt 2005 22:53
door cube
Veel plezier met je nieuwe wielen, Casran.

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 18 okt 2005 23:00
door ridleyrijder
Gefeleciteerd!!!! Waar heb je die feitelijk gewonnen?

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 19 okt 2005 02:06
door cas_
Gefeliciteerd!!
 
ps. ik heb meteen een oplossing voor het forumshirt-sponsor-probleem.Aangezien CASRAN die wielen toch niet kan gebruiken ivm met één of ander buitenaards lager verkoopt hij ze dus en kan 'ie mooi bij springen om de shirtjes te sponsoren......
             "CASRAN.....uw advocaat op maat."               (ofzo)
 
ps2: wel chique trouwens...je eigen topic zelfs al!
ps3: hoe kom je toch aan al die "contacten" met o.a Merckx etc....!?!?! (=niet verkeerd)

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 19 okt 2005 12:31
door zombie
Pieter, DE MAAAAXXXX man... heel veel rijplezier..
Vergeet wel die carviteringslagers niet te vervangen...
Bol ze,
Zombie

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 19 okt 2005 13:36
door dingo
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 18 Oktober 2005


 
kWeet eigenlijk nog niet welke versie ik vraag. Ik kreeg een mail van CarbonSports en moet opgeven op ik Campa/Shimano wil (wordt Campa) en 12/16/20-spaaks (resp. 1120/1130/1145gr volgens LW). Over dat laatste twijfel ik, maar ik denk dat ik voor 20 ga.
 

12/16/20 spaaks is afhankelijk van je gewicht. Vreemd dat Carbonsports DAT niet vraagt ?

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 19 okt 2005 14:28
door amclassic-fan
Gewicht maakt helemaal niet veel uit want een 12 spaaks wiel is nog sterk genoeg voor mensen die tegen de 80 kg aan zitten. Casran moet bedenken of ie net iets sterker en beetje zwaarder wil en dus 20, of lichter en aerodynamischer.

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 19 okt 2005 15:08
door dingo








IMG height=71 src= http://www.carbonsports.de/Produkte/Lig ... TF0303.jpg">

» Tour de France 2003.

Alle unsere Speichenräder können mit beliebigem Fahrergewicht gefahren werden. Selbst das Modell mit nur 12 Speichen können Sie ohne Bedenken auf der Straße verwenden, auch wenn Sie etwas schwerer sind. Wir haben keinerlei Sicherheitsbedenken.
Das 12 Speichen Vorderrad







IMG height=184 src= http://www.carbonsports.de/Produkte/Lig ... TF0313.jpg">

» Tour de France 2003.

Unser 12 Speichen Vorderrad ist ideal zum Zeitfahren. Geht es allein gegen die Uhr, empfehlen wir Ihnen dieses Laufrad. Auch für Triathleten zählt es zu den besten Laufrädern, die Sie finden können. Es ist sehr aerodynamisch und gehört zu den leichtesten Rädern überhaupt. Sie können es aber auch jederzeit für Straßenrennen, Kriterien und Alpenmarathons einsetzten, denn es ist äußerst stabil gebaut und extrem seitensteif. Vielleicht kennen Sie bereits herkömmliche Laufräder mit nur 12 Drahtspeichen und haben kein gutes Gefühl dabei? Lightweight Wheels sind anders. Die Faserspeichen leisten ein Vielfaches an Festigkeit und Zuverlässigkeit. Bis heute gab es bei keinem unserer Räder einen Speichenriss, ausgenommen Crashs.
Das 16 Speichen Vorderrad







IMG height=82 src= http://www.carbonsports.de/Produkte/Lig ... TF0201.jpg">

» Tour de France 2002.

Das 16 Speichen Vorderrad wird von vielen Profis für den Allroundeinsatz bevorzugt. Es ist enorm steif und begeistert mit einer hervorragenden Lenkpräzision. Sie können es auf den ruppigen Kopfsteinpflastern Belgiens ebenso einsetzen wie bei den Bergetappen großer Rundfahrten. Häufig kommt es auch beim Zeitfahren und im Triathlon zum Einsatz.
Das 20 Speichen Vorderrad







IMG height=179 src= http://www.carbonsports.de/Produkte/Lig ... WM0204.jpg">

» Weltmeisterschaft 2002.

Dies ist unser stabilstes Vorderrad, doch es ist mit nur 485 Gramm spektakulär leicht. Die mit je 1200 kg Zuglast belastbaren Speichen zurren das Laufrad zu einer bärenstarken Einheit zusammen. Es wird von Crossern und Sprintern gewählt und von Fahrern, denen äußerste Belastbarkeit wichtiger ist als das letzte Quäntchen Gewicht und Aerodynamik.
color=#800080» nach oben

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 19 okt 2005 20:15
door amclassic-fan
@dingo, wat bedoel je nu? dit is toch precies wat ik zei dat een 12 spaaks nog sterk zat is. Dat is namelijk ook wat de mensen van Carbonsports al vaak hebben gezegd.

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 19 okt 2005 20:52
door casran
Nogmaals allemaal bedankt voor de felicitaties, erg fijn!
 
Quoten: Origineel geplaatst door Dingo op 19 Oktober 2005

12/16/20 spaaks is afhankelijk van je gewicht. Vreemd dat Carbonsports DAT niet vraagt ?


Wel, ik denk niet dat heel veel sterkteverschil zit tussen die versies. CarbonSports weet overigens dat ik een hele lichte renner ben, dus dat vormt geen enkel probleem.
Ik keek even in de "Manual & Safety Information" van CarbonSports en die vermeldt "rider weight limits". Voor de Standard/Obermayer versie zijn deze: 80kg voor 12spaaks, 90kg voor 16spaaks, 110kg voor 20spaaks voorwiel en uiteraard 110kg voor het 20spaaks achterwiel. Gewichtslimiet voor de Ventoux en het disk wheel is 100kg.
 

CASRAN = Lucky basterd

Geplaatst: 19 okt 2005 21:34
door andre
Van harte Casran. Ik ga de rest vd week maar weer verder met mijn werk zodat ik een keer zulke wielen kan KOPEN
Veel plezier ermee!