Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

kiezen

casran
Forum-lid HC

casran 29 mar 2006 22:24

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 29 Maart 2006

Helemaal mee eens. En als je dan tog zinnen gaat verbeteren teneinde lezers in staat te stellen zaken beter te volgen moet je het ook goed doen. Er verzandden hier al genoeg discussies in afdwalingen.

Jee man, zie je dan niet dat chevalier en ik aan het gekscheren zijn? Zeg mij trouwens eens waar ik de interpunctie niet goed toegevoegd heb. Wat allemaal in een amicale sfeer gebeurt moet je niet zo zitten verzuren zeg...
En op het ogenblik dat ik de door dutchflandrien op de korrel genomen post plaatste KN ik de topicopener niet antwoorden wegens gebrek aan voldoende relevante info, niet? Of heb je die post en z'n vergelijkingen niet begrepen?
Ik heb ondertussen wel on topic gezegd wat ik kan zeggen, dus waarom vraag je opnieuw om een "deftig antwoord"?
Je doet trouwens mee aan de afdwaling die je hekelt.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 29 mar 2006 23:27

Wat de quote betreft ging het mij meer om het 'schertsen'. En of het nu gekscherend was of niet, kan soms wat moe worden van die taalcorrecties*. Zal wel aan mij liggen dat ik dan 'verzuur'. Misschien verzuurde ik eerder na die post van "...Wat is een Bianch? Je kan er in ieder geval niet mee fietsen!..."
En ik had idd vooraf door dat ik door te posten meedeed met de afdwaling. Wat dat betreft had dit misschien beter veralgemeniseerd onder het draadje 'forumsfeer' gekund. het maakt het topic er iig niet overzichtelijker op.

* vooruit dan:
een komma tussen "volgen" en "zou".
"Ik ben zelf ook een" klopt ook nog niet echt.
En "waarom moet ik dan je zinnen eerst zitten reconstrueren?" zal wel correct Vlaams zijn, maar klopt ook niet.
En de ene keer "belgen/nederlanders" zonder hoofdletter en dan weer "Belgen/Nederlanders" met hoofdletter...

En nu weer verder met de discussie
Mijn fiets is bezeten!

casran
Forum-lid HC

casran 30 mar 2006 00:44

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 29 Maart 2006

Wat de quote betreft ging het mij meer om het 'schertsen'. En of het nu gekscherend was of niet, kan soms wat moe worden van die taalcorrecties*. ...

Ok... zonder er verder op in te gaan, het was dan ook allemaal niet zo serieus bedoeld. En sorry als ik met m'n eerste post wat cru overkwam. Permanent taalcorrecties uitvoeren is ook niet mijn bedoeling.
Het enige wat ik on topic kan zeggen over die fietsen, heb ik gezegd.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie