Pagina 194 van 269
Re: Wilier topic
Geplaatst: 28 jun 2014 11:37
door Monza36
shirtjes heb ik ook gezien... er komen 2 lijnen... de top lijn met het merk Castelli en de onderlijn met... een nog nader te specificeren merk...
Re: Wilier topic
Geplaatst: 28 jun 2014 11:49
door JPAR
Hoe komt het eigenlijk dat jij die fietsen mocht testen? Wil ik ook wel

Re: Wilier topic
Geplaatst: 28 jun 2014 12:02
door Monza36
bij deze wat foto's:
mijn volgende fiets:
Italiaanse vlag
de Aston Martin kleur uitvoering:
De UHC uitvoering
en nog wat andere modellen
Strada (retro)
De Air
Testmodellen (allemaal Zero7) tegen de 100 testmodellen.. bij deze een deel
en mijn testfiets

Re: Wilier topic
Geplaatst: 28 jun 2014 12:05
door Monza36
Re: Wilier topic
Geplaatst: 28 jun 2014 12:53
door nijkie
Zat op willier.it te kijken leveren maar 1 campa groep de sr.
Chorus eps mis ik wel in het rijtje.
Ultegra DI2 met ultegra cranckstel en de rest allemaal met fsa carbon cranckstel.
Re: Wilier topic
Geplaatst: 28 jun 2014 12:56
door Monza36
nijkie schreef:Zat op willier.it te kijken leveren maar 1 campa groep de sr.
Chorus eps mis ik wel in het rijtje.
Ultegra DI2 met ultegra cranckstel en de rest allemaal met fsa carbon cranckstel.
klopt... alleen sr wordt geleverd. Men zei dat shimano beter werkt dan campa.. (en dat voor een italiaan)...
Re: Wilier topic
Geplaatst: 28 jun 2014 14:06
door Lcsmet
Monza36 schreef:.... Men zei dat shimano beter werkt dan campa.. (en dat voor een italiaan)...
Voor geld danst de beer.
Even off-topic:
In Europa kunnen ze ook geen frames meer bouwen omdat de loonkost hier te duur zou zijn, en dan een "Made in China" frame verkopen voor meer dan 2000 Euro

En in het geval van Lightweight (ook uit China) zelfs bijna 4500 Euro, wansmakelijk gewoon.
Re: Wilier topic
Geplaatst: 28 jun 2014 14:57
door Stoffa
Ben ik wel met je eens. Voor dat soort bedragen zou het ook prima mogelijk moeten zijn die frames in Europe te produceren.
Re: Wilier topic
Geplaatst: 30 jun 2014 18:43
door jimmycr
Beste ,
een paar vragen ?
die willier :
http://www.salden.nl/nl/fietsen-en-fram ... actie.html
zijn die betrouwbaar . ik had een canyon besteld maar die laat op zicht wachten .
Nu ik vind die Willier bloedmooi maar heb angst dat de kader scheur . ben 193 en 93 kg zwaar .
zou dus een xxl large moeten nemen .
die fiets dient voor woon werk verkeer ...
zijn de leveringstijden bij Salden ok ?
zei zeiden dat ik die binnen een week had .
alvast bedank .
groetjes,
jimmy
Re: Wilier topic
Geplaatst: 30 jun 2014 18:55
door JPAR
Ik heb hiervoor een Izoard XP gehad. Hele fijne fiets. Ik heb er een scheurtje in gehad, maar dat kan bij elke fiets gebeuren. Gewoon onder garantie opgelost. Ik ben ook 1.93 en had een XL.
Re: Wilier topic
Geplaatst: 30 jun 2014 19:14
door jimmycr
JPAR schreef:Ik heb hiervoor een Izoard XP gehad. Hele fijne fiets. Ik heb er een scheurtje in gehad, maar dat kan bij elke fiets gebeuren. Gewoon onder garantie opgelost. Ik ben ook 1.93 en had een XL.
Ging die vervanging snel en deden ze moeilijk?
service is ook heel belangrijk
anders de deze :
http://www.salden.nl/nl/wilier-triestin ... 51548.html
Re: Wilier topic
Geplaatst: 30 jun 2014 19:16
door dario
Lcsmet schreef:
Even off-topic:
In Europa kunnen ze ook geen frames meer bouwen omdat de loonkost hier te duur zou zijn, en dan een "Made in China" frame verkopen voor meer dan 2000 Euro

En in het geval van Lightweight (ook uit China) zelfs bijna 4500 Euro, wansmakelijk gewoon.
Tja, ik herinner me uit de tijd dat ik nog domweg tegen een balletje trapte, dat mijn voetbalschoenen aanvankelijk altijd "made in Italy" waren, en plots werd dit, voor hetzelfde merk, "made in China" - uiteraard vanwege de geringere loonkost. Maar ik kan me niet herinneren dat op dat moment die schoenen ook navenant goedkoper werden...
Hogere productiekosten doorrekenen aan de consument, tuurlijk, maar omgekeerd blijkt dat dus niet te werken...