Tot welke prijsklasse behoort je fiets?
prachige fiets janee !!!!!
maar wat doe je met zo een suppermachine eigenlijk ?
ik denk niet dat die comfortabel is om toertochten mee te doen , of doe je triatlonwedstrijden ?
maar wat doe je met zo een suppermachine eigenlijk ?
ik denk niet dat die comfortabel is om toertochten mee te doen , of doe je triatlonwedstrijden ?
Gilbertson Allure TI - Campa Ath. EPS
Kuota Kross - Shimano Ult. Di2
Kuota Kalibur TT -Campa Chorus
Kuota Kross - Shimano Ult. Di2
Kuota Kalibur TT -Campa Chorus
oh voor die prijs zag ik hem eens te koop staan.
frameset 8500 minimaal (standaard kleuren)
bora's, ghibli 4000
record carbon 1500
deda carbon stuur en andere dingen 1000
in de winkel ben je denk ik tegen de 15000 kwijt
ik heb betaald; 2500 ex wielen
het is echt een geweldig ding; 1 blok carbon. leuk; kijk eens hoe beefy het frame bij de trapas is, net zo hoog als de voorderailleur... en rara waar zit de achterrem?!
frameset 8500 minimaal (standaard kleuren)
bora's, ghibli 4000
record carbon 1500
deda carbon stuur en andere dingen 1000
in de winkel ben je denk ik tegen de 15000 kwijt
ik heb betaald; 2500 ex wielen
het is echt een geweldig ding; 1 blok carbon. leuk; kijk eens hoe beefy het frame bij de trapas is, net zo hoog als de voorderailleur... en rara waar zit de achterrem?!
DM-LM-ORM
Schitterende fiets. Die achterrem zit zeker verstopt tussen de 2 staande buizen die vanaf de achternaaf komen? Mooi detail is dat er, behalve in de zadelbuis, ook in de schuine buis een stuk is 'uitgehakt' voor het wiel. Beetje jammer van de rose kleur alleen, maar aan de andere kant is dat natuurlijk wel lekker opvallend, en dat wil je wel met zo'n fiets neem ik aan? Wanneer fiets je eigenlijk op deze fiets? Rij je veel tijdritten ofzo?
Ziet er idd erg mooi uit, en ik hoop dat je er mooie dingen mee gaat neerzetten ( mag eigenlijk wel he!?). Ik ben op dit moment de trotse bezitter van een giant tcr c2 uit 2004, maar ga hard sparen voor een six13 record.
Bij de weg, hoe oud zijn deze mensen die zoveel geld kunnen uitgeven aan hun fiets?
Bij de weg, hoe oud zijn deze mensen die zoveel geld kunnen uitgeven aan hun fiets?
Ik kocht mijn fiets voor E75,- Een raleigh frame met shimano 600. Nog een ander crankstel en een paar nieuwe bandjes en zo kon ik voor E150,- de Amstelgold en Tilff-Batogne-Tilff fietsen. Best grappig zo tussen de fietsen die allemaal minstens een faktor 10 á 20 duurder waren... Ik geloof ook niet dat ik een of andere futuristische fiets zou willen hebben. Het scheelt alleen als je al verschrikkelijk goed kunt fietsen. Gewoon een fietsje van tegen de 10 kg die goed loopt en niet snel stuk gaat is voor mij prima.
-
ridleyrijder
- Forum-lid
Mijlaar Janee, Daar heb je wel een verschrikkelijk mooie fiets. manmanman, schitterend! Ik vind het roze met zwart ook een mooie combinatie. Hopelijk heb je er veel plezier mee.
Mijn fiets(een Ridley Triton uit 2004) heb ik gekocht voor 1450 euro met een mix van shimano 105 en ultegra. Maar ik heb ondertussen al wat verbeteringen doorgevoerd, vooral aan de wielen(waar ik wel trots op ben)en ook nog wat andere Details.
Mijn fiets(een Ridley Triton uit 2004) heb ik gekocht voor 1450 euro met een mix van shimano 105 en ultegra. Maar ik heb ondertussen al wat verbeteringen doorgevoerd, vooral aan de wielen(waar ik wel trots op ben)en ook nog wat andere Details.
Excuse me while I kiss the sky