Pagina 182 van 776

Geplaatst: 29 apr 2011 15:35
door hanoskator
@ sharkman ik ben opzoek naar een maatje 56, maar als ik het goed begrijp doen ze geen crash replacement meer omdat het model te goed verkoopt en ze dus geen voorraad meer hebben? lijkt me wat vreemd eigenlijk, maar goed kan natuurlijk. Mijn fm had het erover dat ze ze in de vs wel op voorraad hadden voor garantiegevallen, en dat daarmee misschien iets mogelijk was, maar goed dat duurt weer lang voordat ik er wat over hoor, ondertussen zelf maar herstellen en dan op me caad 9 scheuren.

bedankt,

Met vriendelijke groet,

'Hanos

Geplaatst: 29 apr 2011 16:04
door perseus
Zonde van je mooie fietsje, maar belangrijker: zelf alles nog in orde? ( we hebben het niet over schaaf en blauwe plekken)

Geplaatst: 29 apr 2011 17:57
door hanoskator
hey!

niet echt, gekneusde pols kan me stuur niet vasthouden. Me rug zit nog wat vast en voelt als een grote blauwe plek, kan staand helemaal niet goed aanzetten :S. Fietsen voelt alsof ik totaal scheef op me zadel zit. beetje jammer nu mis k alweer zo'n mooie wedstrijd dit weekend, stond opgesteld voor grote prijs 1 mei in belgiƫ, met landbouwkrediet en topsport vlaanderen enzo! :(, nu w8en tot ik weer pijnvrij kan fietsen das echt kut, maja valpartijen horen erbij i guess.

thanks voor de bezorgheid :P

Met vriendelijke groet,

Hanos

Geplaatst: 29 apr 2011 21:08
door perseus
Valpartijen horen erbij zeg je, mmwaaah voor mij als recreatiefietser (wel fanatiek hoor) gelukkig niet op een ongevalletje waarbij een auto me geen voorrang verleende na dan.... Kostte me overigens ook mijn fijne fietsje (gelukkig niet zo'n sjieke als de jouwe). Maar in wedstrijden en grote toertochten zijn er regelmatig valpartijen met soms vreselijke afloop en dan heb ik het niet over de fietsjes. Sterkte met het herstel maar in iedergeval.

Geplaatst: 06 mei 2011 10:34
door sepp

Geplaatst: 06 mei 2011 10:52
door fredmtb-sport
Leuk en vooral het feit dat men staal in de zitbuis moet stoppen om aan de UCI norm te voldoen.
Hou het nog wel (even) bij mijn eigen SuperSix !!!

Geplaatst: 06 mei 2011 11:13
door cliors
Grappig dat de gehele achtervork en zitbuis van die EVO extreem veel gelijkenis vertoont met de CAAD10. Maar dan van Carbon gemaakt ipv alu.
Vooral het bracket is nu ook een stuk minder massief geworden tov de supersix.
Vindt het er iig niet slecht uit zien, nu nog afwachten of het ook goed presteert ;)

Geplaatst: 06 mei 2011 13:39
door thestudent
Maar die buizen zijn zo dun :0, het was toch juist net de trend om zo groot mogelijke chainstays te gebruiken. Hij ziet er verder goed uit, maar nuttig, nu komen de teamframes op 6.4kg. Moeten ze lood aan de fiets hangen, doe dan maar een iets zwaarder frame.

Geplaatst: 06 mei 2011 19:53
door pinafp
Vraag aan de Cannondale-experts:

Ik fiets nu met mijn 1.79 en 85 cm BBL op een Giant TCR Advanced ISP maat Medium (headtube 15 cm, bovenbuis horizontaal 55,5 cm, 10cm stuurpen). Maat past mij perfect.

Een Supersix is mijn droomfiets, maar ik twijfel over de geometrie van Cannondale. Een 54 lijkt voor mij aan de korte en diepe kant, en een 56 lijkt op papier lang.

Kunnen andere rijders rond de 1,78 - 1,79 eens feedback geven met welke maat zij uit de voeten kunnen?

djw grten D

Geplaatst: 06 mei 2011 22:00
door amclassic-fan
Dan reist de vraag hoeveel spacers er onder de stuurpen zitten. Zit er meer dan 2 cm dan gaat de supersix gewoon niet goed passen.

Geplaatst: 06 mei 2011 22:57
door pinafp
exact 2 cm. Waarom is dat belangrijk? Zou je dat willen uitleggen?

Geplaatst: 06 mei 2011 23:08
door havana
Meer dan 2 cm = gevaarlijk en bovenal erg lelijk. Beetje zonde om om een lelijke fiets rond te rijden als je zoveel geld aan een frame uitgeeft.