Re: Canyon
Geplaatst: 16 jun 2023 12:18
Deze review heb ik op Trustpilot geplaatst over mijn Canyon die ik deze maand heb mogen ontvangen.
Uit de doos bewoog het stuur heel zwaar. Meteen contact opgenomen met het service center in Eindhoven en ik moest mijn nieuwe fiets maar langsbrengen dan zouden hun kijken wat er mis was. Uiteindelijk was het balhoofdstel al kapot en dat voor een nieuwe fiets. Bij het verwisselen van het balhoofdstel kwamen ze er achter dat ze de remklauwen van Ultegra niet ontlucht kregen en dit was volgens hun een bekend probleem. Ze gingen zo snel mogelijk nieuwe bestellen. Kreeg toen een bericht dat de Ultegra niet leverbaar was en dat ik een gratis upgrade kreeg naar Dura Ace. Eindelijk na 2 weken geen fiets kon ik hem ophalen. Toen ik de eerste keer ermee ging fietsen merkte ik dat de schijfrem voren aanliep. Eenmaal thuis aangekomen wilde ik de remklauw gaan centreren en kwam erachter dat hij los zat en dus niet goed was vastgezet door het service center in Eindhoven.
Dit geintje van Canyon heeft ervoor gezorgd dat ik 2 weken geen fiets ter beschikking had en benzine geld en verlof voor het brengen en weer ophalen.
Dit is mijn laatse Canyon geweest. Je zou toch verwachten voor een fiets van β¬6500 dat hij helemaal in orde moet zijn.
Reactie van de Canyon Crew.
Beste Rudi,
Bedankt voor je review. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we mee willen geven bij ontvangst van een nieuwe fiets. We gaan er vanuit dat je ondanks deze "valse start" veel plezier gaat beleven met je Aeroad.
Groeten,
Jouw Canyon Crew
Uit de doos bewoog het stuur heel zwaar. Meteen contact opgenomen met het service center in Eindhoven en ik moest mijn nieuwe fiets maar langsbrengen dan zouden hun kijken wat er mis was. Uiteindelijk was het balhoofdstel al kapot en dat voor een nieuwe fiets. Bij het verwisselen van het balhoofdstel kwamen ze er achter dat ze de remklauwen van Ultegra niet ontlucht kregen en dit was volgens hun een bekend probleem. Ze gingen zo snel mogelijk nieuwe bestellen. Kreeg toen een bericht dat de Ultegra niet leverbaar was en dat ik een gratis upgrade kreeg naar Dura Ace. Eindelijk na 2 weken geen fiets kon ik hem ophalen. Toen ik de eerste keer ermee ging fietsen merkte ik dat de schijfrem voren aanliep. Eenmaal thuis aangekomen wilde ik de remklauw gaan centreren en kwam erachter dat hij los zat en dus niet goed was vastgezet door het service center in Eindhoven.
Dit geintje van Canyon heeft ervoor gezorgd dat ik 2 weken geen fiets ter beschikking had en benzine geld en verlof voor het brengen en weer ophalen.
Dit is mijn laatse Canyon geweest. Je zou toch verwachten voor een fiets van β¬6500 dat hij helemaal in orde moet zijn.
Reactie van de Canyon Crew.
Beste Rudi,
Bedankt voor je review. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we mee willen geven bij ontvangst van een nieuwe fiets. We gaan er vanuit dat je ondanks deze "valse start" veel plezier gaat beleven met je Aeroad.
Groeten,
Jouw Canyon Crew