Jan Janssen
-
Harry Jacques
- Forum-lid
errug mooi fietsie DDX, veel fijne kmers erop gewenst
-
bladejanjmagic
- Forum-lid
DDX Vreselijk vette bak!! Is het wachten volgens mij meer dan waard geweest. Heel veel veilige en fijne kilometers gewenst.
Gaaf, alleen de kleuren moet ik aan wennen. En waarom de 10 speed groep?
Omdat ze die voor minimale meerprijs aanboden tov mechanische groep.
En 10speed is meer dan voldoende. (en klein voordeel dat slijtage delen ook nog eens goedkoper zijn.)
Zie trouwens dat ze nu geen ultegra di2 meer op site van janjanssen.nl hebben staan.
SLE wielen ook niet meer.
En 10speed is meer dan voldoende. (en klein voordeel dat slijtage delen ook nog eens goedkoper zijn.)
Zie trouwens dat ze nu geen ultegra di2 meer op site van janjanssen.nl hebben staan.
-
bladejanjmagic
- Forum-lid
Nee joey geen reden eigenlijk dan dat alles altijd aan een ander ligt...[/quote]
Maar wij weten beter
Maar wij weten beter
Makkelijk zat dan.DDX schreef:Omdat ze die voor minimale meerprijs aanboden tov mechanische groep.
Maar wij weten beterbladejanjmagic schreef:Nee joey geen reden eigenlijk dan dat alles altijd aan een ander ligt...
Ik ook Gerard

Ik heb deze, lijken op die van Jan Janssen. Ik geef er geen reet om hoe ze der uitzien, als me bidons er maar goed in blijven zitten.