Inderdaad mooie fiets, wie doet zoiets nu wegjoeywl schreef:Paar maanden geleden zo'n fiets ingeruild, was al vrij snel weer verkocht.wido schreef:Jaja, ik voel de bui al hangen......bladejanjmagic schreef:@wido als je ons de hele rit uit de wind zet valt er wel te praten:-)
Ik kan er natuurlijk ook een JJ sticker overheen plakken. Jan Janssen heeft toch ook ooit titanium frames gemaakt/verkocht ??
PS. Als iemand ooit een JJ tita frame/fiets te koop heeft of weet te staan: ik hou me aanbevolen....
Jan Janssen
Hallo Bladejanjmagic.bladejanjmagic schreef:@Peet68 Gefeliciteerd met deze aankoop! De zwart /witte geworden? En af montage........
JJ Forumrit duurt nog even maar komt er weer aan!
De mijne staat klaar om heerlijk te genieten met dit weer.
Het is idd de zwart met witte uitvoering geworden.
Groep Shimano Ultegra-11 en wielen Shimano WHRS81 C35.(dus niet de wielen op afbeelding van de fiets)

Zwart stuurlint en zwart zadel.
Heb daarstraks nog eens de eer gehad om samen met Jan Janssen Sr. himself (én in groep) een ritje af te malen in de polder. Heerlijke man is dit. Ben blij dat ik met zijn naam op mijn fiets binnenkort mag rondrijden.

Jan Janssen Blade & Tdf
-
bladejanjmagic
- Forum-lid
Dat gaat er perfect uitzien en perfect rijden!
-
bladejanjmagic
- Forum-lid
@Peet68 wanneer is de verwachte leverdatum?
4 weken is me gezegd.bladejanjmagic schreef:@Peet68 wanneer is de verwachte leverdatum?
Hopelijk dat ze zich hier aan houden, want na wat ik hier in de laatste reacties kan lezen, is dit soms wel een probleem.
Jan Janssen Blade & Tdf
Geen zorgen 
-
bladejanjmagic
- Forum-lid
@joeywl Jij gaat de fiets leveren?
Nee, ik heb er gewoon vertrouwen in dat het goed komt haha. Optimist
-
bladejanjmagic
- Forum-lid
Altijd!