Muziek - Een streling voor het oor ...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer als een show zo voorgeprogrammeerd is dat er geen improvisatie mogelijk is. Dat vind ik eigenlijk meer iets voor de overgeproduceerde Beyonce’s van deze wereld en niet voor een topband als IM.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Iron Maiden is mijn all time favoriete band.
Al vind ik dat Paul di Anno de nummers uit de beginjaren met veel meer punch zong dan dat Dickinson dat nu doet.
De energie die van 'di Anno uitging was fenomenaal.
Al vind ik dat Paul di Anno de nummers uit de beginjaren met veel meer punch zong dan dat Dickinson dat nu doet.
De energie die van 'di Anno uitging was fenomenaal.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hoort er een beetje bij tegenwoordig. Iron Maiden had 40 jaar geleden al een behoorlijk showelement in de liveshows, dus je moet een beetje met je tijd mee. Daar gaat een hoop voorbereiding, planning, etc inzitten dus ik snap wel dat dat niet flexibel is. Misschien was het wel een bewuste keuze, kan ook nog...daniel1975 schreef: ↑24 jul 2025 14:56 Jammer als een show zo voorgeprogrammeerd is dat er geen improvisatie mogelijk is. Dat vind ik eigenlijk meer iets voor de overgeproduceerde Beyonce’s van deze wereld en niet voor een topband als IRON MAIDEN. (fuck afkortingen!)
Een kleine goedmaker.
https://www.instagram.com/p/DMfvu_2C496 ... _copy_link
https://www.instagram.com/p/DMfvu_2C496 ... _copy_link
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat betreft Ozzy en Bruce Dickinson, na opmerkingen van Bruce Dickinson richting Ozzy en zijn familie en een relletje richting Iron Maiden op Ozzfest 2005 zal er nog steeds wel wat ruis op de relatie gezeten hebben.
https://youtu.be/WqbfTgFzUf8?si=zyLIELuOrDmjR4ZS
https://youtu.be/WqbfTgFzUf8?si=zyLIELuOrDmjR4ZS
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Klopt - op weg naar Arnhem daarom maar Maiden in Japan 1981 gedraaid; de ruwe versie van de EP Maiden Japan.
Bijft mijn favoriete bezetting, met Clive Burr op drums
Mick Jagger 82 jaar.
Pak er even het derde album bij: Out of Our Heads
Derde voor de UK want in de VS liepen ze een album voor.
De tracklist verschilt ook tav een aantal nummers. Die VS versie is een van de weinig Stones albums die ik niet in de collectie heb.
Nadat de Stones The Vault leeg zijn gaan scheppen heb ik mijn compleetheidssyndroom maar laten behandelen
In die serie gave concerten en heb er ook een paar maar ik heb nog een paar hobby's dus alles van de Stones ligt in de prullenbak van m'n psychiater
Bij de koffie Out of Our Heads met die heerlijke versie van "That's How Strong My Love Is"............

Pak er even het derde album bij: Out of Our Heads
Derde voor de UK want in de VS liepen ze een album voor.
De tracklist verschilt ook tav een aantal nummers. Die VS versie is een van de weinig Stones albums die ik niet in de collectie heb.
Nadat de Stones The Vault leeg zijn gaan scheppen heb ik mijn compleetheidssyndroom maar laten behandelen
In die serie gave concerten en heb er ook een paar maar ik heb nog een paar hobby's dus alles van de Stones ligt in de prullenbak van m'n psychiater
Bij de koffie Out of Our Heads met die heerlijke versie van "That's How Strong My Love Is"............

The Teskey Brothers – Live At The Hammersmith Apollo
Album verscheen twee weken geleden. Gister eindelijk in de buurt van een platenwinkel en gelijk even opgepikt.
Is weer smullen.
Album verscheen twee weken geleden. Gister eindelijk in de buurt van een platenwinkel en gelijk even opgepikt.
Is weer smullen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nu in Frankrijk regelmatig de franse zenders aan. Laten we het er op houden dat de kwaliteit van de franse moderne muziek en dus dit bericht zeer off-topic is hier…..
Wat een afschuwelijke bagger komt er regelmatig langs zeg, pfffft.
Wat een afschuwelijke bagger komt er regelmatig langs zeg, pfffft.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
De Franse nationale zenders hebben anderzijds wel sterke culturele bijdrages (kunst, literatuur, etc), die hoor ik echt niet (toch niet de laatste decennia) op Vlaamse of Nederlandse zenders. Nu ja, als het voor muziek is luister ik onderweg gewoon naar mijn eigen muziek via de nas, om te ontsnappen aan de bagger, maar die hoor je toch in alle landen, niet?