Rollen spelen is meer iets voor acteurs. (Of jutta Leerdam in dit geval
Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Het is dus ook niet “een rol spelen” maar de rol die je vervult in een professionele hoedanigheid.
)
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kok speelt de rol van winnaar met overtuiging vandaag 
De 1.000 gepakt voor het eerst, Jutta 4e….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Na de 1000 van de mannen was ik er wel klaar mee,
Jutta oogde wel erg gespannen, maar we moeten as OS bij de dames goed kunnen oogsten.
Boo klakte helaas de laatste 100 meter helemaal is, even nog wat meer pijn accepteren en de Amerikaan moet te pakken zijn volgend jaar.
Jutta oogde wel erg gespannen, maar we moeten as OS bij de dames goed kunnen oogsten.
Boo klakte helaas de laatste 100 meter helemaal is, even nog wat meer pijn accepteren en de Amerikaan moet te pakken zijn volgend jaar.
Ik denk dat Boo die pijn wel wilde accepteren maar dat de Boo-benen zeiden: zoek het maar uit.mao schreef: ↑22 nov 2025 08:52 Na de 1000 van de mannen was ik er wel klaar mee,
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Een historische en gerenommeerde filosoof zei eens: 'shut up legs'.
Een wijze uit het Oosten.Fietsgenieter schreef: ↑22 nov 2025 16:17 Een historische en gerenommeerde filosoof zei eens: 'shut up legs'.
Niet zijken maar reiden !
Jutta bleek ziekjes te zijn…..daniel1975 schreef: ↑22 nov 2025 01:50 Kok speelt de rol van winnaar met overtuiging vandaag
-
Patrick VB
- Forum-lid
Armant Marchant verovert zijn allereerste podiumplaats in de wereldbeker skiën. Na plek 9 in de eerste run opgerukt naar 2de plaats.
https://sporza.be/nl/2025/11/22/-ik-ben ... 817367454/
https://sporza.be/nl/2025/11/22/-ik-ben ... 817367454/
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Geweldig ja! Hopelijk kan hij op OS ook een mooie presentatie neerzetten. ‘T is nog een jong menneke dus ruimte voor groei.
Unieke prestatie voor een niet wintersport land.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Patrick VB
- Forum-lid
Vooral uniek als je weet hoe zijn knie er enkele jaren terug aan toe was. Armant heeft een enorm moeilijke revalidatie achter de rug.
Aantal operaties is niet op ėėn hand te tellen.
Opvallend vandaag: 3 keer Head op 't podium.
Aantal operaties is niet op ėėn hand te tellen.
Opvallend vandaag: 3 keer Head op 't podium.
Jong menneke?….hij is 27Dubbeldekker schreef: ↑22 nov 2025 18:07 Geweldig ja! Hopelijk kan hij op OS ook een mooie presentatie neerzetten. ‘T is nog een jong menneke dus ruimte voor groei.
In top sport wereld is dat niet meer Jong, rond die leeftijd ben op je hoogtepunt.