Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
alejandro
- Forum-lid
alejandro
23 jun 2008 21:13
SvenBasso schreef:Ik was vorige week in Rossano Veneto bij de fabriek van Wilier en daar zat ook onder andere een klimrit in met +- 40 andere dealers uit heel nederland en belgie. De klimrit werd verreden op de nieuwe Cento Uno. Ik heb zelden zo'n stijf frame bereden. Het frame zou vanaf juli te bestellen zijn alleen laten de nieuwe campa en shimano groepen nog op zich wachten.
Leuk uitje!
Nog ander nieuws en/of (stiekum) foto's gemaakt?
-
svenbasso
- Forum-lid
svenbasso
24 jun 2008 00:30
alle nieuwe modellen gezien voor komend seizoen;
De nieuwe izoard in de lampre kleuren
De vernieuwe mortirolo's in het wit en een wit met fluo oranje erin (was leuk als NL het ek gewonnen had)
Overigens heb ik ook de tdf fietsen van lampre gezien en een uitleg over het stijfheidsysteem van wilier.
Ik gooi snel de foto's op de site! Alleen de foto's van de cento mocht ik nog niet tonen ( vanaf 10 juli pas) dan wordt die officieel gepresenteerd!
Overigens krijg wilier echt te gave kleding van het merk castelli. Heb al een shirt, broek, sokken, regenjack en pet te pakken. We kregen ook nog een paar handschoentjes mee:D
Niet slecht;)
-
alejandro
- Forum-lid
alejandro
24 jun 2008 21:45
SvenBasso schreef:
Ik gooi snel de foto's op de site! Alleen de foto's van de cento mocht ik nog niet tonen ( vanaf 10 juli pas) dan wordt die officieel gepresenteerd!
JAAA, foto's!
Ben benieuwd naar wat het nieuwe seizoen brengt.
De Mortirolo krijgt nu een volledig carbon vorkbuis?
SvenBasso schreef:
Overigens krijg wilier echt te gave kleding van het merk castelli. Heb al een shirt, broek, sokken, regenjack en pet te pakken. We kregen ook nog een paar handschoentjes mee:D
Niet slecht;)
Heb ik net van de week Wilier kleding aangeschaft

-
speric
- Forum-lid HC
speric
24 jun 2008 23:56
SvenBasso schreef:Ik was vorige week in Rossano Veneto bij de fabriek van Wilier en daar zat ook onder andere een klimrit in met +- 40 andere dealers uit heel nederland en belgie. De klimrit werd verreden op de nieuwe Cento Uno. Ik heb zelden zo'n stijf frame bereden. Het frame zou vanaf juli te bestellen zijn alleen laten de nieuwe campa en shimano groepen nog op zich wachten.
Ik heb vernomen dat jij zelfs de snelste was..
-
svenbasso
- Forum-lid
svenbasso
26 jun 2008 01:22
Klimgeit Sven van Buren:D
Niet slecht met heel wat bier in mijn mikje de avond ervoor;)
Ach stress thuis zorgt voor extra power!
Of zouden die 60 kilo het zijn geweest;)
-
bigm
- Forum-lid
bigm
26 jun 2008 01:31
waar blijven die foto's
-
wevergo
- Forum-lid
wevergo
28 jun 2008 15:32
Aanpassingen:
EASTON ec90 AERO voorvork
Bontrager X Lite zadel
Easton Vista SL wielset

-
alejandro
- Forum-lid
alejandro
29 jun 2008 21:36
De wielen zijn zeker een vooruitgang.
De voorvork is in ieder geval lichter dan het origineel, en ook de kleur past bijna perfect, maar qua looks .......
Merk je trouwens verschil met de originele voorvork?
-
wevergo
- Forum-lid
wevergo
29 jun 2008 23:49
Er zit absoluut verschil in de voorvorken. De Easton ec90 Aero is volcarbon. Je voelt veel minder trillingen in je stuur. Het rijdt in vergelijk met de originele vork stukken comfortabeler. Dat dit zo veel verschil zou maken had ik niet gedacht.
Qua look: ik denk dat het rode zadeltasje niet combineert met de rest. Een zwarte zou beter staan.
-
wevergo
- Forum-lid
wevergo
09 jul 2008 22:33
RODE i.p.v. zwarte framedecals.

-
herera
- Forum-lid
herera
10 jul 2008 02:55
Erg mooie fietsen die Wilier vooral de Izoard en dan in Bianco Rosso (past erg goed bij mijn wieler tennue) Vraag me alleen af welke maat ik nu eigenlijk moet hebben. Momenteel rijd ik op een rechte mt 58cm van Koga (overigens een prima fietshouding) en gezien de Izoard wat slooping is, ben 1.82 moet ik dan maat XL hebben van de Izoard?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."