WK 2025
-
scottpch64
- Forum-lid
Verdiende winnares, durfde haar nek uit te steken en laat op de laatste klim Fischer-Black achter die toch de sterkste leek...
- CampaYolo
- Forum-lid
+1scottpch64 schreef: ↑27 sep 2025 17:19 Verdiende winnares, durfde haar nek uit te steken en laat op de laatste klim Fischer-Black achter die toch de sterkste leek...
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
100% verdiend!
Maar dat wil niet zeggen dat 5-6 vrouwen zich niet kapot moeten schamen voor hun laffe manier van koersen. Alleen Reusser heeft lef getoond bij de favorieten.
Maar dat wil niet zeggen dat 5-6 vrouwen zich niet kapot moeten schamen voor hun laffe manier van koersen. Alleen Reusser heeft lef getoond bij de favorieten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scottpch64
- Forum-lid
Klopt Daniel, maar ik denk dat ze niet beter konden, het parkoers en de omstandigheden leken me te zwaar om keer op keer aan te vallen.
Longo Borghini probeerde het een paar keer maar werd snel ingerekend en heeft zich daarna ook koest gehouden.
Idd alleen de zwitserse dames waren constant op de afspraak, of dat ze nergens last van hadden, maar hadden zich vergist in het tijdstip en waren dus te laat...
Longo Borghini probeerde het een paar keer maar werd snel ingerekend en heeft zich daarna ook koest gehouden.
Idd alleen de zwitserse dames waren constant op de afspraak, of dat ze nergens last van hadden, maar hadden zich vergist in het tijdstip en waren dus te laat...
Vreemd genoeg lijken de wintersportlanden het erg goed te doen, al komt die Canadese meer uit een schaatsstad. Misschien moeten we daar als Nederland maar hoop uit putten. Mollema gaat gewoon wereldkampioen worden!
Campagnolo Ultra Dork
daniel1975 schreef: ↑27 sep 2025 19:41 100% verdiend!
De meeste topfavorieten hebben zich lekker in spaarmodus geplaatst,
waarbij ze veel liever hun meest geduchte rivalen wouden zien verliezen
dan zelf een greintje energie, risico en lef te steken, om zelf te kunnen winnen.
En dit laffe koersgedrag het verdiende scenario voor hun opleverde.
Ik had deze wel min of meer aan zien komen, maar de winnares is wel heel verrassend. Teveel stukken waar je enorm veel verliest als je even de benen stilhoudt om de concurrentie op kop te dwingen en te kleine ploegen voor echte controle.
Bij de heren wordt het denk ik wat traditioneler Pogi en Evenepoel hebben sterke ploegen en durven beiden vroeg te gaan.
Bij de heren wordt het denk ik wat traditioneler Pogi en Evenepoel hebben sterke ploegen en durven beiden vroeg te gaan.
Campagnolo Ultra Dork
Verrassende maar leuke winnares. Denk overigens echt niet dat het alleen laf is maar dat het dankzij de omstandigheden gewoon erg lastig is daar, je ziet dat ze erg veel moeite hebben met korte inspanningen en slecht herstellen en dat las je van de week ook al na de andere koersen. Ben benieuwd hoe dat vandaag gaat zijn.