300/jr is ruim minder dan €10/wk, zelfs na correctie zomer-&winterstop. Daar moeten sportcomplexen vsn worden betaald, trainers, wet-®elgeving voldoen, etc.
Of je leuk vindt of niet, alles wordt duurder (en gemiddeld stijgen de lonen mee).
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
300/jr is ruim minder dan €10/wk, zelfs na correctie zomer-&winterstop. Daar moeten sportcomplexen vsn worden betaald, trainers, wet-®elgeving voldoen, etc.
Vervang concerten voor vakantiehuisjes/etentjes/fietsen/theater: er is gewoon een grote groep die het wil betalen en dus gaat alles verder omhoog.Theo V schreef: ↑11 sep 2025 13:30 Zeker waar.
En ik kan het betalen, ik geef ook jaarlijks een vermogen uit aan concertkaarten.
Maar dat wil niet zeggen dat dit soort evenementen geen commerciële monsters zijn geworden.
En ik ben zeker hypocriet hierin.
Als ik het wil, betaal ik het ook.
En dat is, helaas, wat de organisaties ook weten dus blijven die prijzen omhoog gaan.
En daarnaast moet alles zogenaamd professioneler. Enerzijds zijn (ouders van jeugd-) leden minder bereid en minder in de gelegenheid om vrijwilligerswerk te doen, maar accepteren veel ouders ook geen goedbedoelende ouder meer als coach of trainer. Moeten allemaal gecertificeerde trainer/coaches zijn, want anders komt hun 'brekebeen' niet in het Nederlands elftal.daniel1975 schreef: ↑09 sep 2025 18:37300/jr is ruim minder dan €10/wk, zelfs na correctie zomer-&winterstop. Daar moeten sportcomplexen vsn worden betaald, trainers, wet-®elgeving voldoen, etc.
Of je leuk vindt of niet, alles wordt duurder (en gemiddeld stijgen de lonen mee).