Garmin Edge 1000
-
i-mac
Daarom komen mensen naar dat forum. Als hun toestel probleemloos werkt hoor je ze amper.Woefdram schreef:Nog niet zelf mee gereden maar het garmin gebruikersforum maakt wel melding van probleempjes.
Ik heb de update ook geïnstalleerd, en heb gisteren zonder één probleem gefietst.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij mij ook probleemloosi-mac schreef:Daarom komen mensen naar dat forum. Als hun toestel probleemloos werkt hoor je ze amper.Woefdram schreef:Nog niet zelf mee gereden maar het garmin gebruikersforum maakt wel melding van probleempjes.
Ik heb de update ook geïnstalleerd, en heb gisteren zonder één probleem gefietst.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
i-mac
Blijkbaar is het momenteel niet mogelijk om nieuwe apps te installeren met de laatste update. We mogen dus een nieuwe update verwachten ...
Vanmorgen bij aanzetten van de garmiin ineens het beeldsherm bevroren.
Na even friemelen bij toeval de onderste en voorste knopjes tegelijk ingedrukt,en hij herstarte gelukkig weer.
Weet niet of dit met de laatste update te maken heeft.
Heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Na even friemelen bij toeval de onderste en voorste knopjes tegelijk ingedrukt,en hij herstarte gelukkig weer.
Bij mij ook,heb de aan/uit knop ongeveer 10 seconden ingedrukt toen opnieuw opgestart ingegeven route was nog actief.dixy100 schreef:Vanmorgen bij aanzetten van de garmiin ineens het beeldsherm bevroren.
ook kan ik geen iq installeren moet update worden terwijl de laatste update geïnstalleerd is.
Verder geen problemen
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- boswielrenner
- Forum-lid
Update 10.0 werkt bij mij niet probleemloos. Issues with Livetrack. Er worden op het Garmin forum wel meer issues gemeld die hierboven ook zijn genoemd, maar ook issues met de navigatie en de meldingen op het scherm.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Bij een nieuwe update heb ik wel vaker problemen met livetrack. Ligt bij mij dan aan de verbinding met de telefoon. Als ik de BT met de garmin op mijn telefoon eruit gooi en dan weer een nieuwe verbinding maak is het opgelost.
o'7o
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ik het hier zo regelmatig lees is de 1000 eigenlijk een storingsgevoelig ding. Of valt de praktijk mee?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scheurneus
- Forum-lid
- Contact
Valt best mee volgens mijn.
Marco 
- Lcsmet
- Forum-lid HC
daniel1975 schreef:Als ik het hier zo regelmatig lees is de 1000 eigenlijk een storingsgevoelig ding. Of valt de praktijk mee?
Valt bij mij ook heel goed mee hoor.scheurneus schreef:Valt best mee volgens mijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend