Pagina 1134 van 1905
Re: Canyon
Geplaatst: 28 okt 2016 16:38
door koekkiejakkie
Je kan alleen geen aanpassingen meer doen aan de fiets dan. Ik wil het frame van de WMN met de componenten van de gewone versie. Dat kan alleen gebeuren door het servicepunt in Eindhoven heb ik begrepen. Maar misschien wacht ik nu wel even op de 2017 collectie voor de endurace Cf slx. Hoop wel dat die meteen na lancering leverbaar zijn.
En stack.... ik ga nu maar uit van een meting zonder topcap. Zo niet dat wordt het de maximale spacertoren van 27,5mm voor mij
Re: Canyon
Geplaatst: 28 okt 2016 16:40
door monsieurpinot
koekkiejakkie schreef:Je kan alleen geen aanpassingen meer doen aan de fiets dan. Ik wil het frame van de WMN met de componenten van de gewone versie. Dat kan alleen gebeuren door het servicepunt in Eindhoven heb ik begrepen. Maar misschien wacht ik nu wel even op de 2017 collectie voor de endurace Cf slx. Hoop wel dat die meteen na lancering leverbaar zijn.
En stack.... ik ga nu maar uit van een meting zonder topcap. Zo niet dat wordt het de maximale spacertoren van 27,5mm voor mij
welke componenten dan? volgens mij kun je alleen stuurpen(ivm lengte) en stuur (ivm breedte) wisselen
Re: Canyon
Geplaatst: 28 okt 2016 16:52
door koekkiejakkie
Stuurpen en stuur (geïntegreerd), zadelpen en zadel en de crankbladen van 50/34 naar 52/36. Althans op bikemotion werd gezegd dat dat geen probleem zou zijn.
Re: Canyon
Geplaatst: 28 okt 2016 16:55
door monsieurpinot
ben hele benieuwd of je dat lukt! (zadelpen kan ik me nog voorstellen), maar zadel en bladen..
Re: Canyon
Geplaatst: 28 okt 2016 16:55
door litespeed
Naar mijn info is dat ook geen probleem. Alleen die andere componenten moet je wel betalen net als het arbeidsloon.
Re: Canyon
Geplaatst: 28 okt 2016 16:56
door monsieurpinot
litespeed schreef:Naar mijn info is dat ook geen probleem. Alleen die andere componenten moet je wel betalen net als het arbeidsloon.
ja, tegen betaling kan alles (overal)

.
Re: Canyon
Geplaatst: 29 okt 2016 14:09
door koekkiejakkie
Zal eens vragen wat de kosten zijn. Wat ik begreep is dat je alles kan wisselen zolang het maar binnen de serie zit. Die WMN versie heeft 34/50 bladen, de normale 36/52. Dat moet dus kunnen. Wel betaal je geloof ik een vast bedrag voor het aanbrengen van de wijzigingen.
Maarja. Oude versie of nieuwe straks in december. Twijfel twijfel. Gaan die oude er nog met korting uit trouwens?
Re: Canyon
Geplaatst: 29 okt 2016 15:05
door litespeed
Ik hoor het graag. Mijn informatie is een maandje oud per telefoon met Eindhoven.
Re: Canyon
Geplaatst: 31 okt 2016 21:43
door koekkiejakkie
Antwoord terug van Canyon. Zadel, zadelpen en cockpit geen probleem (kosten 20 euro). Die bladen wisselen doen ze niet. Alleen nieuwe cranck monteren a 225 euro. Nu dus weer even kijken of ik kan leven met 50/34 ipv 52/36. Misschien een 36 binnenblad bijkopen voor mij al voldoende. Rij nu met een 39/50 maar dat schijnt bij ultegra niet best te werken. Die 52 heb ik nooit gemist.
Begin het nu toch wel jammer te vinden dat de kerosine red is uitverkocht
Oh ja, en over de stack:
Wat betreft je vraag over de berekening van de stack, hierin gaan we uit van het frame dus exclusief eventuele spacers of de balhoofdafdekking.
Re: Canyon
Geplaatst: 31 okt 2016 21:46
door monsieurpinot
dacht ik al van die bladen

(in 1135 pagina's in dit topic nog nooit tegengekomen)
van de 16 mm topcap geloof ik nog wel dat ze die bij de stack nemen, maar de 25 mm spacers niet.
Re: Canyon
Geplaatst: 31 okt 2016 21:51
door litespeed
Dit verhaal klinkt weer herkenbaar.
Die binnenblaadjes kosten niets. Zelf aanschaffen en monteren. Van problemen met 50-39 heb ik zelf nog nooit iets gemerkt met Ultegra.
Re: Canyon
Geplaatst: 31 okt 2016 22:15
door k33z
Het blijft bijzonder dat je geen eenduidig antwoord kan krijgen op de stack...