Garmin Edge 1000
-
DarklyDreaming
- Forum-lid
Mijn ervaring is dat reset vanuit het menu 'Factory Reset' minder goede resultaten geeft dan een reset vanuit de uit-stand. Toestel uitzetten, beide fysieke knoppen inhouden, toestel aanzetten en knoppen blijven vasthouden totdat Garmin splash-screen weer verdwijnt
toestel uit gezet, beide knoppen ingedrukt houden en aan uit knop gedrukt, beide fysieke knoppen vastgehouden, zeker een minuut, niks geen splash scherm. Na loslaten van de knoppen startte hij wel weer door op en is nu idd weer helemaal leeg. zal de rides ed weer terugzetten.
ben benieuwd.
nou pfflrrt, ook garmin connect weer downgeload om de wifi weer aan de praat te krijgen, nu alle ant devices weer overnieuw connecten, lang leve de lol. argh
oh come on, 2 uur aan de pc laten hangen om de kaarten te updaten. mumbelgrumbel (iets over first world problems).
als hij nu nog een keer gaat buggen doe ik deze exercitie niet over hoor.
ben benieuwd.
nou pfflrrt, ook garmin connect weer downgeload om de wifi weer aan de praat te krijgen, nu alle ant devices weer overnieuw connecten, lang leve de lol. argh
oh come on, 2 uur aan de pc laten hangen om de kaarten te updaten. mumbelgrumbel (iets over first world problems).
als hij nu nog een keer gaat buggen doe ik deze exercitie niet over hoor.
-
DarklyDreaming
- Forum-lid
Daarom maak je een backup van je Settings.fit en van je fietsprofielen (bijv. Train / Race) met daarin je ANT+ sensoren.Sieper schreef:nou pfflrrt, ook garmin connect weer downgeload om de wifi weer aan de praat te krijgen, nu alle ant devices weer overnieuw connecten, lang leve de lol. argh![]()
Ik ben 2 minuten na een hard reset waar up and running met al mijn instellingen.
Zie https://support.garmin.com/support/sear ... 0000000%7D
Hoe ben jij daar zo zeker van? Edge toont ook je historie op het scherm. Die gaat dus steeds al die historie doorploegen om te kijken of er iets bijzit dat op de kaart moeten worden getoond, op elk moment.Sieper schreef:222files van 10 kb of zo kunnen het probleem niet zijn lijkt me)
Ik gooi tegenwoordig op m'n 520 steeds de historie leeg. Wordt-ie in ieder geval een pak sneller van.
Vorsprung durch Pedantik
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
wat bedoel je met 'Edge toont ook je historie op het scherm'? alleen als je die activiteit bekijkt laat ie dat zien, maar niet als je een route hebt geladen en die aan het rijden bent.alien schreef:Hoe ben jij daar zo zeker van? Edge toont ook je historie op het scherm. Die gaat dus steeds al die historie doorploegen om te kijken of er iets bijzit dat op de kaart moeten worden getoond, op elk moment.Sieper schreef:222files van 10 kb of zo kunnen het probleem niet zijn lijkt me)
Ik gooi tegenwoordig op m'n 520 steeds de historie leeg. Wordt-ie in ieder geval een pak sneller van.
die 222 ritjes zijn overigens toch nog 27 mb. Ze kunnen er evt ook wel af natuurlijk, staan op strava en op Garminconnect. Tot nu toe functioneert hij weer prima en lijkt ook iets sneller te reageren.
Ja, bedankt voor de tip Darkly Dreaming, ik had dus wel het een en ander veilig gesteld maar dus niet genoeg. Dat kaartmateriaal (2 uur downloaden en installeren) is natuurlijk omdat ik anders nooit naar garminconnect verbind.
Ja, bedankt voor de tip Darkly Dreaming, ik had dus wel het een en ander veilig gesteld maar dus niet genoeg. Dat kaartmateriaal (2 uur downloaden en installeren) is natuurlijk omdat ik anders nooit naar garminconnect verbind.
-
DarklyDreaming
- Forum-lid
Ik installeer die map nooit, gewoon melding negeren.Sieper schreef:Ja, bedankt voor de tip Darkly Dreaming, ik had dus wel het een en ander veilig gesteld maar dus niet genoeg. Dat kaartmateriaal (2 uur downloaden en installeren) is natuurlijk omdat ik anders nooit naar garminconnect verbind.
Ik gebruik OFM Benelux, die is ongeveer 700MB en blijft gewoon op je toestel staan na een reset.
Die OFM benelux is toch van Garmin zelf?DarklyDreaming schreef:Ik installeer die map nooit, gewoon melding negeren.Sieper schreef:Ja, bedankt voor de tip Darkly Dreaming, ik had dus wel het een en ander veilig gesteld maar dus niet genoeg. Dat kaartmateriaal (2 uur downloaden en installeren) is natuurlijk omdat ik anders nooit naar garminconnect verbind.
Ik gebruik OFM Benelux, die is ongeveer 700MB en blijft gewoon op je toestel staan na een reset.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
DarklyDreaming
- Forum-lid
Is van OpenFietsMapbody schreef:Die OFM benelux is toch van Garmin zelf?
http://ftp.nluug.nl/maps/openfietsmap/benelux/full/
Maar standaard erop gezet door GarminDarklyDreaming schreef:Is van OpenFietsMapbody schreef:Die OFM benelux is toch van Garmin zelf?
http://ftp.nluug.nl/maps/openfietsmap/benelux/full/
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
DarklyDreaming
- Forum-lid
Bij mij stond deze er niet op, toen ik mijn Garmin kreeg.body schreef:Maar standaard erop gezet door Garmin
Heb die mega-map van Garmin van paar Gigabyte verwijderd en gebruik in Benelux deze van OFM.