Garmin Edge 1000
Gaat dit wel op de edge 1000 of niet?
Bij mijn 810 slaat hij het ook niet op bij de verschillende profielen.
Wijzig ik het in 1 doe die het automatisch in alle drie de profielen.[/quote]
Bij mijn 810 gaat dit prima . Bij de 1000 heb ik naar mijn idee alles gedaan maar daar lukt het niet ben benieuwd wat in evt fout doe
Wijzig ik het in 1 doe die het automatisch in alle drie de profielen.[/quote]
Bij mijn 810 gaat dit prima . Bij de 1000 heb ik naar mijn idee alles gedaan maar daar lukt het niet ben benieuwd wat in evt fout doe
Bij mijn 810 gaat dit prima . Bij de 1000 heb ik naar mijn idee alles gedaan maar daar lukt het niet ben benieuwd wat in evt fout doe[/quote]kooijtje2 schreef:Gaat dit wel op de edge 1000 of niet?
Wijzig ik het in 1 doe die het automatisch in alle drie de profielen.
Bij mij lukt het juist niet op de 810.
wat ik ook probeer elke keer veranderd het voor alle profielen mee.
Na wikken en wegen een Edge 1000 Explorer besteld als vervanging voor mijn huidige Edge 800. Wat gaf de doorslag? De functies die de 1000 heeft tov de Explorer zijn functies die ik niet zal missen. Verder is een Explorer goedkoper en er zit in de doos meer bij. Bij de Explore zit de Edge afstandsbediening er standaard bij, net als een siliconen beschermhoes. Voor zover ik kan zien op de Gramin site is dat bij de 1000 niet het geval. Dus wat mij betreft meer voor minder. Nu nog even geduld hebben tot die wordt bezorgd.
-
bbovenbuis
- Forum-lid
Lange tijd heeft Garmin LiveTrack niet meer gewerkt met mijn Edge 1000 in combinatie met een Iphone 5s. De LiveTrack startte wel maar na een kilometer of vijf werden er geen updates meer doorgegeven, ook niet na het stoopen van LiveTrack.
Met de nieuwste versie van Garmin Connect (3.8.1) op mijn Iphone werkt het weer als vanouds! Misschien heeft iemand er iets aan.
Met de nieuwste versie van Garmin Connect (3.8.1) op mijn Iphone werkt het weer als vanouds! Misschien heeft iemand er iets aan.
Van Nicholas Zephyr - Pilot Veturi
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik laad de mijne gewoon op met een micro USB-kabel.feddesman schreef:Welke externe lader gebruiken jullie bij de 1000?
Ik ben nog naar een compacted lader op zoek die ik aan mn remkabel kan monteren of iets dergelijks.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
is het eigenlijk mogelijk om de turn by turn helemaal uit te zetten?
Ik wil bijvoorbeeld navigeren naar adres x maar geen irritante piepjes en meldingen krijgen.
bij courses heb ik die inderdaad gevonden maar ook bij een gewone navigatie?
Ik wil bijvoorbeeld navigeren naar adres x maar geen irritante piepjes en meldingen krijgen.
bij courses heb ik die inderdaad gevonden maar ook bij een gewone navigatie?
In basecamp bedoel je?nijkie schreef:Een route uploaden -privé maken-rechts staat dan create templemate.Martin80 schreef:Dat GPSies is wel interessant; de kaarten zijn heel gedetailleerd en je kunt ver inzoomen, hoewel ik niet kan achterhalen welke fietspaden verhard zijn en welke niet. Routes tekenen is me wel gelukt. Maar hoe werkt dat natekenen precies?
Inmiddels is het wel gelukt om op Strava een route te tekenen. De heatmap is zeker een uitkomst omdat ik daarvan het idee heb dat de verharde routes het meest populair zijn. Het overzetten is me gelukt door de route als gpx te downloaded en in de map New files te plaatsen via Finder. Maar het valt me dan op dat er een gemiddelde snelheid is van 19,31 km/u en een maakdatum van 1989?!
Heb ook geprobeerd om de gpx eerst in Basecamp te zetten, maar dat heeft geen ander effect op de maakdatum en de gemiddelde snelheid. Ik kan ook nergens in Basecamp vinden waar ik dit zou kunnen aanpassen.
Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen?
En hoe kan ik de kaart van m'n toestel op m'n mac/in basecamp zetten, zodat ik niet altijd m'n toestel hoef aan te sluiten?
(Vind het wel een rotprogramma dat basecamp: hoe ongebruiksvriendelijk kun je een programma maken?!)
Heb basecamp ook lang vervloekt.
Nu ik weet hoe t werkt is t dan weer een best handig programma.
Wat voor mij werkte, was om te beginnen met mapsource.
Die ik trouwens nog steeds gebruik om een track ff snel te bekijken.
Excuses voor t alweer offtopic gaan.
Nu ik weet hoe t werkt is t dan weer een best handig programma.
Wat voor mij werkte, was om te beginnen met mapsource.
Die ik trouwens nog steeds gebruik om een track ff snel te bekijken.
Excuses voor t alweer offtopic gaan.
Daar ben ik het niet mee eens.marcuse schreef:Piepjes kun je wel uitzetten, maar turn by turn is nogal de essentie van navigatie.
Het zou super zijn om een route te kunnen instellen en deze gewoon als lijn te kunnen laten zien precies zoals het met courses ook kan.
Geluid is uit te zetten maar dan mute je gelijk het hele systeem.
Hier zit nog wel iets verbetering.