1) Jef D'Hont
2) cafeïne, persantine, alupent en een pilletje Animine
3) Naast dat Alupent verdween was zijn motto als verzorger "hard masseren en nog harder prepareren" dus zal hij wel harder zijn gaan masseren vermoed ik zo...
De grote wielren quiz!
In de tour van 1985 doet Zoetemelk in de 17e etappe van Toulouse naar Luz- Ardiden een goede zaak om het geel te pakken. mijn vragen als volgt:
1) Wie won deze rit?
2) Wat was Hinault zijn achterstand op de winnaar
en tot slot:
3) hoeveel tijd reed Zoetemelk ongeveer in de finale nog bij Hinault weg?
Succes
1) Wie won deze rit?
2) Wat was Hinault zijn achterstand op de winnaar
en tot slot:
3) hoeveel tijd reed Zoetemelk ongeveer in de finale nog bij Hinault weg?
Succes

[quote="Joe"]1: Pedro Delgado
2: 4 minuten en 5 sec (plek 18)
3: 1 minuut 11 (Joop finishte op de elfde plek op 2'54'')
[/quote]
niks beters te doen? :p moet wel zeggen dat alles goed is, dus ik geef bij deze de beurt weer terug aan jou!
2: 4 minuten en 5 sec (plek 18)
3: 1 minuut 11 (Joop finishte op de elfde plek op 2'54'')
[/quote]
niks beters te doen? :p moet wel zeggen dat alles goed is, dus ik geef bij deze de beurt weer terug aan jou!

-
wielerrevue
- Forum-lid
Ik meen hier ooit wat over te hebben gelezen, maar ik kan het niet meer helder voor de geest krijgen. Was het misschien omdat de oma van Conti was overleden en hij de zege aan haar wou opdragen?
Zal geweest zijn omdat Conti ploegmaat was van Pantani, en als Conti nou alleen voorop zou rijden zou Pantani niet het gat naar zijn ploegmaat dichtrijden. Kortom Pantani moest met de rem op naar boven rijden waardoor Indurain gemakkelijker Pantani kon volgen en er vervolgens met de eindoverwinning er vandoor kon gaan