Cannondale BB30a -> Shimano 105
Er werd me gezegd dat een crankstel makkelijker te veranderen is dan de kettingbladen zelf voor mocht ik eens in bergachtig gebied gaan rijden.
Zouden deze passen? https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... D=1;page=1
Nog andere merken die de moeite waard zijn buiten Stronglight?
Alvast bedankt!
Zouden deze passen? https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... D=1;page=1
Nog andere merken die de moeite waard zijn buiten Stronglight?
Alvast bedankt!
Als je zou timen misschien. Maar als dat het argument is... je moet namelijk ook je pedalen weer omzetten als je je crancks wisselt. Wat boeit het als je daar 10 minuten langer mee bezig zou zijn als je het uberhaupt al ooit doet.
Gr Rob
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gr Rob
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat maakt dat gossamer cranksetje beter dan?ruud_k schreef:Ik heb op die van mij een FSA Gossamer crankstel, echt een prima crankstel ! Beter dan Shimano 105 vind ik persoonlijk.... Dus ik zou alleen de bladen wisselen...
Daarnaast, om het frame / bracket nu eenmaal BB30 is, dien je een adapter te hebben als je naar een Shimano crankstel gaat...
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Stronglight is topkwaliteit. Maar bijvoorbeeld TA Specialites maakt ook goede bladen.
FSA maakt ze ook.
Voordeel van Stronglight is dat ze zwart zijn en blijven.
FSA maakt ze ook.
Voordeel van Stronglight is dat ze zwart zijn en blijven.
xxcycle.fr (zoals ik al eerder mailde). Verreweg de goedkoopste shop voor stronglightSwoosj schreef:Enig idee waar ik ze kan kopen? Ze zijn niet echt voorradig op veel sites, zeker niet met 39T en 53T.
Thx!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik haal mijn Stronglight altijd bij Bike24. Misschien iets duurder dan XXCycle, maar wel zeer snelle levering.
Bike24 is inderdaad erg rap, maar xxcycle levert ook binnen een week
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?