BRM 200 Zwolle, zaterdag 25 februari 2017
-
Daniel1989
- Forum-lid
Het ziet er naar uit dat ik er ook bij ben.
Nu hopen ook een beetje goed weer.
Nu hopen ook een beetje goed weer.
Ik zie nu 14.00 uurrichardn schreef:zaterdag vanaf 16.00 uur regen, dat wordt doorfietsen![]()
Hopelijk schuift het nog een beetje op
ga je richting zee dan heb je de wind niet mee!
-
Daniel1989
- Forum-lid
Nog meerDDX schreef:Ok beetje extra gas geven dus
Ik zie er een beetje tegen op
-
aloisvonesterhazy
- Forum-lid
Ik denk dat ik me ook maar weer ga inschrijven. Het wordt een merkwaardige tocht voor me, omdat ik in Arnhem woon en net voor thuiskomst weer af moet buigen richting Zwolle. Wel heel veel bekend terrein natuurlijk.
De voorspellingen lijken iets beter te worden voor zaterdag, ik ga alleen niet voorinschrijven wacht wel tot vrijdagavond met beslissing of ik die kant op ga.
Geen zin om 200km in de regen te rijden.
Is er bij start/finish mogelijkheid om tas met kleding achter te laten trouwens ? (kluisjes?)
Geen zin om 200km in de regen te rijden.
Is er bij start/finish mogelijkheid om tas met kleding achter te laten trouwens ? (kluisjes?)
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Ik zou even een mailtje sturen naar de organisator (zie lowlands1000.nl). Er is een kantine naast de sporthal, de bar is in gebruik en anders zijn de mensen bij de inschrijftafel ook vast wel bereid jouw tas in de gaten te houden.DDX schreef:
Weersverwachting is inderdaad nog erg onzeker: ik ga uit van regen (dus fiets met spatborden en regenjack mee). Dan kan het alleen maar meevallen (zoals Monique al opmerkte). Met wind uit de zuidwest/zuid-hoek is dit overigens een erg fijn rondje: eerst de beschutting van het bos op de Veluwe, daarna met wind in de rug over de dijk terug.