105 mix...
Tuurlijk en sommige mensen zullen er best prima op zitten. Met lomp bedoel ik ook uiterlijk en de ergonomische vormen die je maar net moeten bevallen. De hoods van die shifter zijn niet vlak.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Daarom gebruikte ik ook het woordje 'persoonlijk'. Overigens is het zéker niet zo dat een rem met groter oliereservoir een betere schijfrem is. Het is goedkoper maar niet beter. Ook niet per sé slechter trouwens.SqueeZer schreef:- Wat de ene lomp vind, vind de andere mooi? Ofte eye of the beholder en anders reden we met zen allen in een Lada![]()
- Beter schijfremmen systeem zal altijd wat lomper/groter ogen vanwege oliereservoir. Als ik moet kiezen gaat nut toch voor op looks (al zijn looks zeker niet onbelangrijk).
- Op de hoods minder comfy rijden zal toch weer een persoonlijke insteek zijn? Niet iedereen is lichamelijk hetzelfde gebouwd en niet iedereen is idd. gebaat bij kleinere (minder lompe) shifters. Ik vind mijn shifters soms wat klein bvb. (grote handen) en zou ze met veel plezier wat groter hebben.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
De wielen zijn gelijk aan deze:
Fulcrum Racing 7 LG Race Wielset Zwart/Wit | Futurumshop.nl
http://www.futurumshop.nl/fulcrum-racin ... GwodQZYDkg
77 zal een marketingtechnisch verhaal denk ik aangezien men zegt dat dit setje gelijk is aan de 7.
Fulcrum Racing 7 LG Race Wielset Zwart/Wit | Futurumshop.nl
http://www.futurumshop.nl/fulcrum-racin ... GwodQZYDkg
77 zal een marketingtechnisch verhaal denk ik aangezien men zegt dat dit setje gelijk is aan de 7.
Ik las niet dat het over het verschil mechanisch/hydraulisch ging, maar enkel over betere schijfremmen. Naast de usual suspects maken ook fsa, campa , tektro een trp schijfremmen, maar geen zo beproefd als de shimano en Sram remmen, alhoewel, dr campa's misschien, want made by formula. Een olie reservoir is nodig, maar dat hoeft niet groot te zijn op de fiets.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
TRP Hylex kan gecombineerd worden met Di2 en dat schijnt prima te werken.
Ze remmen in ieder geval zeer goed en zijn bij mij tot nu toe probleemloos. Waarschijnlijk ga ik deze winter overstappen op een XT Di2 1x11 setup.
Maar als je een complete fiets koopt zit je sowieso vast aan Shimano of Sram.
Ze remmen in ieder geval zeer goed en zijn bij mij tot nu toe probleemloos. Waarschijnlijk ga ik deze winter overstappen op een XT Di2 1x11 setup.
Maar als je een complete fiets koopt zit je sowieso vast aan Shimano of Sram.
Campagnolo Ultra Dork
@gene: dat zit idd ook nog in mn achterhoofd. Schijven remt top maar als ik naga hoe vaak, of beter gezegd, hoe weinig ik rem is het best een overdreven luxe met ook nog eens meer onderhoudskosten ben ik bang.
Misschien dat Mantel de wielen wel direct wil vervangen voor lichtere/betere?
Misschien dat Mantel de wielen wel direct wil vervangen voor lichtere/betere?
Deze als laatste optie van de 3, inclusief aksium elite wielen:
Cube Attain GTC Race - Mantel | Bikes. Parts. Ride.
https://www.mantel.com/cube-attain-gtc- ... N0YXJ0Nw==
Cube Attain GTC Race - Mantel | Bikes. Parts. Ride.
https://www.mantel.com/cube-attain-gtc- ... N0YXJ0Nw==
Tjsa Aksium. Ik vind het logge karrenwielen, heel snel kapot gaan zullen ze niet.
Het is te gek voor woorden maar in dit segment zijn wielen gewoon vaak een sluitpost. Wat je eigenlijk wil is minimaal Fulcrum 5 niveau en dat zie je toch maar zelden.
Het is te gek voor woorden maar in dit segment zijn wielen gewoon vaak een sluitpost. Wat je eigenlijk wil is minimaal Fulcrum 5 niveau en dat zie je toch maar zelden.
Dat is al een hele vooruitgang.