Ryde velgen met CSS remrand
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Met vergelijkbare naven dus net zo duur. Ik heb ze ook voor in slecht weer als het droog is hebben dezs velgen geen meerwaarde
Ik heb deze wielen ruim een half jaar met white industries naven. Ik had een van de eerste setjes van wheel-Tec.
Wielen rijden super en zien er mooi uit. Alleen m'n achterwiel at remblokjes, dit kwam omdat de lasnaad niet goed aansloot waardoor het een soort schaaf was. Ondertussen is dit over. Ik rijd ze trouwens met normale remblokjes.
Wielen rijden super en zien er mooi uit. Alleen m'n achterwiel at remblokjes, dit kwam omdat de lasnaad niet goed aansloot waardoor het een soort schaaf was. Ondertussen is dit over. Ik rijd ze trouwens met normale remblokjes.
ik heb deze ook, remblokjes slijten inderdaad als boter.
ikzelf heb mijn set na 4 maanden al terug moeten sturen naar wheeltec wegens een loszittende spaak vooraan. over het algemeen tevreden maar mijn fulcrum 1 vond ik net zo goed.
ikzelf heb mijn set na 4 maanden al terug moeten sturen naar wheeltec wegens een loszittende spaak vooraan. over het algemeen tevreden maar mijn fulcrum 1 vond ik net zo goed.
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Ook ik heb ze met white industries en ook een spaak los (zelf weer gespannen gericht maar wel irritant voor een nieuwe set)
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Fijn is dat je fiets na een regenrit niet onder het aluminium remslijpsel zit en de enorme slijtage van de remblokken was enkel bij de eerste twee setjes blokken daarna ging het beter
Voorwiel heb ik 2000km met de eerste blokjes gedaan. Achter moest ik om de 200km vernieuwen. Ondertussen heb ik er achter 5 sets doorheen geremd en nu gaan ze langer mee.
Ik heb ook een tijdje alleen m'n voorstem gebruikt omdat m'n achterremblokjes steeds verdwenen.
Met m'n vorige wielen reed ik 10000km met een setje remblokken
Ik heb ook een tijdje alleen m'n voorstem gebruikt omdat m'n achterremblokjes steeds verdwenen.
Met m'n vorige wielen reed ik 10000km met een setje remblokken
Ik zit ook te denken om een css aan te schaffen als klimset (ook in slecht weer)
Ik twijfel alleen nog tussen de sprint en comp en een tune mig45/mag170 of WI T11 naaf.
Wat zouden jullie adviseren?
Sprint met tune is natuurlijk lekker licht (1300 gram)maar of is deze combinatie wijs?
Ik weeg zelf 80 kg
Ik twijfel alleen nog tussen de sprint en comp en een tune mig45/mag170 of WI T11 naaf.
Wat zouden jullie adviseren?
Sprint met tune is natuurlijk lekker licht (1300 gram)maar of is deze combinatie wijs?
Ik weeg zelf 80 kg
Specialized Diverge Axs
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Niet lullig bedoeld maar denk dat het tijd wordt voor een training goed remmen. Ik gebruik mij achterrem enkel voor de balans en als aanvulling. Blokken/velgen van mijn achterwiel zijn doorgaans oneindig lang in nieuwstaat terwijl beide voor heel erg stevig gebruikt wordt (achterem veel gebruiken = veel slippen, onbalans en een waardeloze afdaling.....)Voorwiel heb ik 2000km met de eerste blokjes gedaan. Achter moest ik om de 200km vernieuwen. Ondertussen heb ik er achter 5 sets doorheen geremd en nu gaan ze langer mee.