Welke bike stand
-
- Forum-lid
Kan je een linkje sturen van de bike stand die je gekocht hebt. Ik ben ook zoekende .
Bij die Trivio (wordt ook verkocht door PRO trouwens) staat het achterwiel niet in de lucht en dat wil je wel want dat is extreem handig bij ketting schoonmaken en smeren. Ik heb een simpele van Rose en die voldoet perfect. Ook klein in te klappen wat ideaal is op vakantie.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ketting smeren en schoonmaken kan toch net zo goed in tegengestelde richting?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Als jij je ketting door een hoek haalt in tegengestelde richting dan gaat de boel lopen haperen bij de derailleur. Smeren gaat wel prima.
-
- Forum-lid
Dan pak je de ketting toch bij het onderste gedeelte vast?havana schreef:Als jij je ketting door een hoek haalt in tegengestelde richting dan gaat de boel lopen haperen bij de derailleur.
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Ik heb deze gekocht bij de lokale fietsenboer (in Den Helder).Kempenaar_2 schreef:Kan je een linkje sturen van de bike stand die je gekocht hebt. Ik ben ook zoekende .
Geen idee welk merk dit is. Kan evt. informeren voor je? Waar kom je vandaag als ik mag vragen?
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
-
- Forum-lid
Kom uit Valkenswaard, dus maximaal ongunstig. Zoek wel verder. In ieder geval bedank voor de reactie.