Pagina 2 van 2
Geplaatst: 30 aug 2010 21:09
door jpp
perrush schreef:easton en GP4000 (s) is een ramp. Zelf meer dan een jaar zitten klooien. Enkel met trekkers kon ik de band erop krijgen.
Dan overgeschakelt naar fulcrum en nu gaat de GP 4000 er zonder trekkers en zelfs makkelijk op.
Bedoel je alle Easton wielen? De combi Easton Circuit en GP4000S gaat bij mij nochtans al jaren probleemloos.
Geplaatst: 30 aug 2010 22:46
door watikjebrom
Ik heb de combi Easton Circuit met Conti GP4000S en had laatst hetzelfde drama. Buitenband met geen mogelijkheid er op te krijgen. Zeker een half uur staan prutsen en uit frustratie maar even bij de lokale FM langsgegaan. Wat doet hij: hij legt 'm er in een handomdraai op (met een minieme krachtinspanning met zijn handpalmen)!. Heeft kennelijk toch echt iets met techniek te maken. Ik was er in ieder geval mee gematst

Geplaatst: 31 aug 2010 01:08
door plantagenet
Over techniek gesproken; het diepste punt in je velg is het midden (dus daar waar je velglint in ligt). Als je de buitenband aanbrengt dan is het zaak om de randen van de band goed samengedrukt in het midden van je velg te leggen en dan van daaruit de velg rond te werken. Dan moet het laatste stuk van de band wat makkelijker gaan.
Vergis je overigens niet in de kracht die fietsenmakers in hun handen hebben. Als je niet gewend bent aan 'werken met je handen', zal het gewoon wat moeizamer gaan.
Geplaatst: 31 aug 2010 01:21
door swoosh
Best grappig . . .
Dit onderwerp verschijnt geloof ik bijna elke maand wel een keer.
En dezelfde mensen schrijven dan weer hetzelfde wat ze al eerder schreven.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=7&TID=20939
Geplaatst: 31 aug 2010 12:15
door watikjebrom
not guilty

Geplaatst: 02 sep 2010 13:57
door xlr8r
Daarom kom ik nog maar +-1x per maand op het forum. Always the same story en questions.
Geplaatst: 02 sep 2010 16:16
door stephan68
Déjà-Vu !!!
Succes ermee! Mijn blaren zijn net geheeld, ha!