Welke fiets zou ik kopen
-
thomwittendorp
- Forum-lid
heb jij geen bijbaantje of zoiets om wat geld er bij te verdienen om zo bijvoorbeeld een beter fiets te kopen, ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jou maar ik heb een bijbaantje, en daarmee heb ik vorig jaar een fiets van 400 euro gekocht om te kijken of ik het leuk vond en dat vind ik en nu heb ik mij een nieuwe fiets gekocht van 1500 euro, puur door mijn bijbaantje waar ik rond de 130 euro per maand mee verdien en zo kom je dus makkelijk aan een wat hoger budget om een wat beter fiets te zoeken.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
thomwittendorp
- Forum-lid
Oentje1 schreef:ik heb heel de zomervakantie al gewerkt dus volgen de wet mag ik niet meer werken want dan ben ik aant zwart werken
waar woon je dan (nederland of belgie)
dat geld wat ik heb verdiend is gewoon door folders bezorgen, dat mag toch nog wel van de wet of ook niet?
-
thomwittendorp
- Forum-lid
nee okee
ik woon in nederland en daar mag je vanaf je dertiende folders bezorgen, dat heb ik dus gedaan
ik woon in nederland en daar mag je vanaf je dertiende folders bezorgen, dat heb ik dus gedaan
dat is ook waar maar garmin rijd wel met felt. je hebt gelijk dat ik met dat budget voor een fiets met 105 kan gaan maar ik vind gewoon geen fiets met 105 voor die prijs, en ik kan alleen tot 800 euro gaan voor een fiets die ik heel heeeel graag wil
-
thomwittendorp
- Forum-lid
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=2909 met veloce voor 799 euro, veloce als ik mij niet vergis op 105 niveau
dan heb jij ook een bianchi, als jij iets hoger gaat zitten qua prijs staan bij salden ook nog wel andere fietsen rond 850 met 105 dus dat is jou keuze
dan heb jij ook een bianchi, als jij iets hoger gaat zitten qua prijs staan bij salden ook nog wel andere fietsen rond 850 met 105 dus dat is jou keuze