Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Hartslagmeter +/- 100,-

opafiets
Forum-lid

Gebruikersavatar opafiets 16 jan 2012 19:59

eentje die op het stuur van je fiets kan is erg fijn.
maar in principe kan dat natuurlijk met elke horlogehartslagmeter.
maar je hebt dan wel je stuur vol met zooi.
.................

ajhoff
Forum-lid

ajhoff 17 jan 2012 09:48

't is wat je wilt. Wil je alleen een fietscomputer zou ik altijd voor een echte fietscomputer (en dan Bryton of Garmin) kiezen. Wil je multisport zou ik voor een horloge kiezen. Merk hangt dan af van de wensen en mogelijkheden. De huidige fietscomputers van Polar zijn inderdaad inmiddels achterhaald. Misschien komen ze nog eens met iets nieuws, maar daar zou ik niet op wachten.

trebbor
Forum-lid

trebbor 17 jan 2012 16:55

Ik heb de Sigma 1909 STS en ben er zeer tevreden over. Alles werkt naar behoren. De teller heeft ook kadans en sinds ik rijd met kadans-meting kijk ik bijna niet meer naar mijn huidige snelheid, kadans is ideaal om een lekkere tred te rijden. De hartslag werkt ook prima.

Je kunt me PM-en als je meer info wilt.

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 17 jan 2012 22:14

michiel1991 schreef:Ik begrijp dat ik niet helemaal precies ben geweest met aangeven wat ik zoek.
Ik zoek dus: een hartslag horloge, daarop moet ik de hartslag zones kunnen instellen en kunnen nalezen na een training.

Dat zijn eigenlijk een beetje de 2 belangerijkste eisen die ik aan het horloge stel. Maar door de hoeveelheid/keuze zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik heb nog een Polar S625X te koop.
Compleet met footpod, usb stick en de bijbehorende software.
Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag,
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

Plaats reactie