Prijzen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Ik ken de Spox, Xaero en Rev-X. Zagen er in hun tijd spectaculair uit maar zijn onderhand behoorlijk achterhaald qua techniek.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 23 December 2005
De spinergy met die dikke spaken (model van 2004, ben de naam ff kwijt) zijn totaal niet stijf maar gewoon slap. Vriend van me heeft ze als decoratie in z'n garage gehangen en weer z'n oude 32 spaaks wielen gaan gebruiken.
Alsie ze toch als decoratie heeft hangen wil ze wel ruilen tegen een setje 32 spaaks compa wielen ??
De spinergy met die dikke spaken (model van 2004, ben de naam ff kwijt) zijn totaal niet stijf maar gewoon slap. Vriend van me heeft ze als decoratie in z'n garage gehangen en weer z'n oude 32 spaaks wielen gaan gebruiken.
Alsie ze toch als decoratie heeft hangen wil ze wel ruilen tegen een setje 32 spaaks compa wielen ??
No I'm not big headed my head is just big
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
pieterwouters
- Forum-lid
over de spinergy wielen, een vriend van me rijdt met de lage velg wielen (xaero lite) en heeft enorm veel problemen. Hij vindt ze ernom slap en de speken van slechte kwaliteit. Spinergy beweerdt wel dat ze ernorm lichte spaken hebben, maar dit komt door dat ze plastic heel hard opspannen waardoor dit juist genoeg sterkte geeft aan het wiel, maar die ook snel weg is
greets
greets
Over je fiets lullen mag, maar over je lul fietsen zou ik niet doen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
pieterwouters
- Forum-lid
wel flashy en mooie wielen, maar niet echt goede kwaliteit, anders kocht ik ze zelf, maar heb het dan maar zo gelaten,...
Over je fiets lullen mag, maar over je lul fietsen zou ik niet doen.
-
ridleyrijder
- Forum-lid
Hoeveel kost een Kuota Kiss frameset? in Frankrijk is de adviesprijs €899. Maar wat is hij in België(de adviesprijs)? En zit daar dan de voorvork en de zadelpen bij als de katalogus voorgesteld wordt?
Excuse me while I kiss the sky
Quote: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 04 Januari 2006
Hoeveel kost een Kuota Kiss frameset? in Frankrijk is de adviesprijs €899. Maar wat is hij in België(de adviesprijs)? En zit daar dan de voorvork en de zadelpen bij als de katalogus voorgesteld wordt?
heb zojuist op kuota.nl gekeken (site van een nederlandse verkoper) en kost daar ook 899, dus zal ie waarschijnlijk ook 899 in belgie zijn.
de kuota frames worden afgeleverd met voorfork balhoofd en zadelpen.
heb zojuist op kuota.nl gekeken (site van een nederlandse verkoper) en kost daar ook 899, dus zal ie waarschijnlijk ook 899 in belgie zijn.
de kuota frames worden afgeleverd met voorfork balhoofd en zadelpen.
-
ridleyrijder
- Forum-lid
dank u. Kzal morgen eens gaan informeren en de maten eens bekijken. Ik zal wat nieuwjaars geschenken voor mezelf gaan halen.
Excuse me while I kiss the sky