Trek 2000
- bikebikkel
- Forum-lid
Het is de Trek 2000 (triple) geworden. Deze is volledig Ultegra afgemonteerd en ook de Bontrager spullen (Race wielen, Race Lite stuur en stuurnok, carbon zadelpen) zijn van goede kwaliteit (als ik de ervaringen van andere forumleden mag geloven). Heb een goede prijs af kunnen spreken bij mijn vertrouwde Trek-dealer waar ik in ieder geval ook van een goede service verzekerd ben. Inclusief SPD-SL pedalen en 2 bidonhouders voor 1.425 euro. (normaal 1.879 euro excl. pedalen). Ik ben er in ieder geval blij mee . Nu nog wachten tot het vrijdag de 13e is want dan kan ik hem ophalen.
"Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd" (bij wijze van spreken dan
)

Veel plezier ermee!
Nou maar hopen dat die datum geen roet in het eten gooit
Nou maar hopen dat die datum geen roet in het eten gooit
De Trek 2000 is zeker een goede keus vind ik. Is dat trouwens dezelfde als de Trek 2000t? Ik zag die namelijk staan bij Salden laatst, en die kost €1300,-. Vond dat geen verkeerde prijs, aangezien hij compleet ultegra afgemonteerd is en de voor- en achtervork van carbon is... Naja, vergeet niet wat foto's te plaatsen in het andere forumgedeelte "Trek site"!
Groeten....!
Trek 5500 (OCLV 120) met Dura Ace 10 speed en Gipiemme wielset.
Trek 5500 (OCLV 120) met Dura Ace 10 speed en Gipiemme wielset.
- bikebikkel
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door f1freek op 10 Oktober 2006
De Trek 2000 is zeker een goede keus vind ik. Is dat trouwens dezelfde als de Trek 2000t? Ik zag die namelijk staan bij Salden laatst, en die kost €1300,-. Vond dat geen verkeerde prijs, aangezien hij compleet ultegra afgemonteerd is en de voor- en achtervork van carbon is... Naja, vergeet niet wat foto's te plaatsen in het andere forumgedeelte "Trek site"!
Het is inderdaad de Trek 2000T( T staat voor Triple). Bij Salden staat hij ook en nog iets goedkoper inderdaad, maar niet alle maten. Tevens hoor ik wisselende verhalen over de service van Salden, maar kan dat uiteraard niet beoordelen, en om nu 100km te rijden terwijl ik bij mijn vertrouwde dealer weet welke goede service ik krijg ( en hij ook nog iets heeft weten te regelen ivm een framescheur van mijn Trek mountainbike) vond ik dat ik een goede deal had. Kan ik eindelijk na 4 weken zonder te hebben kunnen fietsen dit weekend weer de weg op (of het bos in met de MTB).
Het is inderdaad de Trek 2000T( T staat voor Triple). Bij Salden staat hij ook en nog iets goedkoper inderdaad, maar niet alle maten. Tevens hoor ik wisselende verhalen over de service van Salden, maar kan dat uiteraard niet beoordelen, en om nu 100km te rijden terwijl ik bij mijn vertrouwde dealer weet welke goede service ik krijg ( en hij ook nog iets heeft weten te regelen ivm een framescheur van mijn Trek mountainbike) vond ik dat ik een goede deal had. Kan ik eindelijk na 4 weken zonder te hebben kunnen fietsen dit weekend weer de weg op (of het bos in met de MTB).
"Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd" (bij wijze van spreken dan
)