Wedstrijdbanden
skimons schreef:even een oude koe uit de sloot: met latex biba's rijdt elke band beter
...en conti gp4000s !!
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
skimons schreef:even een oude koe uit de sloot: met latex biba's rijdt elke band beter
Mwah, latex binnenbanden zijn zinloos bij heel veel buitenbanden. Het verschil met butyls is sowieso amper merkbaar, laat staan als je er een in een tractorband doet. Een GP4000S bijv. vind ik persoonlijk niet goed genoeg om dure latexjes in te doen. Ik rijd er dan ook alleen in de zomer mee icm zomerbanden als Vittoria Evo CX en Veloflex. Als ik wedstrijden zou rijden zou ik denk ik ook met latex biba's rijden, gewoon om dat weg te kunnen strepen van het potentiele excuuslijstje
het is al vaak gezegd, maar ook ik ben een groot voorstander van de conti GP4000s, alle voordelen zijn hierboven al benoemd.
Ik rijd wel met latex tegenwoordig in m'n GP4000S, ik meen het ook te voelenLVGH schreef:Het verschil met butyls is sowieso amper merkbaar, laat staan als je er een in een tractorband doet. Een GP4000S bijv. vind ik persoonlijk niet goed genoeg om dure latexjes in te doen.
Die Veloflex ga ik gewoon proberen komende zomer.. daar lees ik gewoon te veel goeds over.
[size=0]*steeds pompen is wel annoying[/size]
-
comebackkid
- Forum-lid
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 15 aug 2007 16:30
Pff Flores, jij bent geen haar beter...das nou al de 5e keer dat je dat post :-p
TOUR 2009-9 bandentest.
Rolweerstand bij 35km/u :
Conti GP 4000 RS 30,1 Watt.
Conti GP 4000 S:33,2 W.
Schwalbe Ultremo R: 47W.
Vittoria Corsa Evo Cx: 44,7 W.
Eindconclusie TOUR was dat GP 4000 S voor de Allround-weg zeer duidelijk het beste was.
GP 4000 RS voor tijdrit. Hij heeft wat dunner loopvlak dus lekonbestendiger.
Flap er latex in, en scheelt nog weer eens 10%.
Rolweerstand bij 35km/u :
Conti GP 4000 RS 30,1 Watt.
Conti GP 4000 S:33,2 W.
Schwalbe Ultremo R: 47W.
Vittoria Corsa Evo Cx: 44,7 W.
Eindconclusie TOUR was dat GP 4000 S voor de Allround-weg zeer duidelijk het beste was.
GP 4000 RS voor tijdrit. Hij heeft wat dunner loopvlak dus lekonbestendiger.
Flap er latex in, en scheelt nog weer eens 10%.
Roadster