Zojuist een account aangemaakt op dit forum (ik lees al wat langer mee), dus meteen maar een post in het stel-je-voor topic.
Bij deze.
Ik ben Luc, 24 jaar, studeer bouwkunde aan de TU Delft.
Ik heb vroeger veel gemountainbiked. Opgegroeid in Limburg met prachtige bossen om de hoek, en een vrij goedkope (want moest betaald van mijn agrarische bijbaantje

) Giant MTB.
Binnenkort wil ik, met het goede weer op komst, mijn eerste kilometers op een racefiets gaan maken. Die fiets echter, heb ik nog niet.
Van mijn schoonvader mag ik zijn oude Gazelle gebruiken. Deze heeft tubevelgen, heeft een jaar of 25 stilgestaan maar is in goede staat. Volgens hem. Ik heb de fiets nog niet gezien en weet niet eens welk frame het is, behalve dat het blauw/wit is...
Ik ben mij dan ook op het moment aan het voorbereiden de fiets een grondige makeover te gaan geven, met respect voor de historie van de fiets (en mijn schoonvader

). En op een studentenbudget, dus mijn vingers jeuken om er iets moois van ta maken!
Binnenkort verwacht ik een aantal concrete vragen te hebben over deze renovatie, maar daar zal ik tzt een apart topic voor openen.
Ik kan mezelf ontzettend verlekkeren aan dit soort plaatjes:
maar of dat haalbaar is, is nog maar de vraag. Sowieso zal de mijne buiscommandeurs hebben, maar een inspiratiebron en daarmee een doelstelling is er!
Jullie horen nog van me in een apart topic!