Lijkt mij een mooie ontwikkeling, kun je mooi op afstand het signaal van je tegenstander storen op een beslissende beklimmingJasperGR schreef:Goed nieuws! FSA en Sram draadloos dus dan gaan Shimano en Campagnolo ook stappen zetten.
Wielerseizoen 2015
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ik lees veel reacties met dergelijke scenario's van misbruik van andermans verzet. Maar ik geloof dat we in 2015 wel een beetje weten van wireless techniek. Natuurlijk storen sommige bluetooth headsetjes soms, of een ANT+ signaal van je cadansmeter. Maar ik heb ook nog geen geruchten gehoord over teams of fans die de vermogensmeters van concurrenten wireless beïnvloeden zodat ze bergop 10 Watt te veel trappen en ze zo opblazen. Volgens mij zal die wireless techniek voor derailleurs ook wel snel gewoongoed worden. En ja, in het begin was elektrisch schakelen ook heel spannend en had het kinderziektes.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niemand die ff klapt voor Liewe Westra in de TdU? 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Ik denk dat dat nog weleens tegen kan vallen. Van Fsa verwacht ik weinig, die krijgen hun mechanische spullen al amper betrouwbaar, wellicht van Sram.Volgens mij zal die wireless techniek voor derailleurs ook wel snel gewoongoed worden. En ja, in het begin was elektrisch schakelen ook heel spannend en had het kinderziektes.
Persoonlijk denk ik dat er ook iets voor bedraad schakelen te zeggen is, minder batterijen de draadjes wegen weinig en zijn perfect weg te werken en last van storingen heeft in ieder geval di2 amper of nooit.
Wel voor Dumoulin die zich goed in de top 3 heeft genesteld.daniel1975 schreef:Niemand die ff klapt voor Liewe Westra in de TdU?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hehehe, die zie ik ook liever op het podium staan.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hier nog een terugblik van seizoen 2014. Als ik dit zo terugzie kan ik niet wachten op de mooie klassiekers en grote koersen dit jaar!
http://cyclingtips.com.au/2014/12/2014- ... in-photos/
http://cyclingtips.com.au/2014/12/2014- ... in-photos/
Leuk stukje over de kleding en kleur keuze dit jaar van de teams...
Why black is the new black; the rise of dark team kits in the peloton

Why black is the new black; the rise of dark team kits in the peloton