Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

alois
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 sep 2014 21:33

alois 21 nov 2014 21:48

Goede ervaring met emielepiel. Vlot contact, snelle afhandeling!

Lector
Forum-lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 aug 2014 08:45

Lector 27 nov 2014 08:23

Gisteren avond een zadel opgehaald bij de gebruiker a3. Aardige vent en goede ervaringen!

Gebruikersavatar
jwkeij
Forum-lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 16 jan 2013 15:06

Gebruikersavatar jwkeij 13 dec 2014 12:15

Een digitale pluim voor csteenbe.
Ax lightness zadel over kunnen nemen voor een heel schappelijk bedrag, snelle reactie via de pm en een dag later kon ik t pakketje al in ontvangst nemen.
WiND 56 - 2020

mark331m
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 15 jun 2009 11:55

mark331m 31 dec 2014 12:27

michiel831 schreef:Ik heb helaas een zeer negatieve ervaring met alexandertcr. Ik heb 8 januari een hele rits boeken van hem gekocht. Omdat ik even op mijn loon moest wachten heb ik eerst een deel gestuurd en 15januari heb het restbedrag gestuurd. Hierna liet hij niks meer horen.
Als ik hem een PB stuur zie ik wel dat hij hem meestal binnen een paar uur leest, maar reageren doet hij niet meer. Ik ben nu wel zo ver dat ik die boeken eigenlijk niet meer wil, maar wil dat hij het geld netjes terugstuurt.

Iemand tips wat ik hiermee kan?
Heb verder geen informatie van hem behalve dat hij Alexander Venema heet. daar zijn er 3 van te vinden op facebook. maar kon nog niet direct een fietser uit 1 van die profielen halen.
Zat even alle stukken door te spitten ;) Mocht je het nog willen weten, ik denk wel dat ik weet wie dit is. Hij komt uit regio Groningen als het goed is. Mooiste is natuurlijk als dit reeds is opgelost

Gebruikersavatar
JorgV
Forum-lid
Berichten: 214
Lid geworden op: 10 jul 2014 19:18

Gebruikersavatar JorgV 02 jan 2015 23:32

Namens mijn vriendinnetje:

Een dikke plus voor TomTom, laatst een Garmin 510 gekocht, vlot contact, netjes ingepakt en lekker snel verstuurd!

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 07 jan 2015 17:28

Goede ervaring met forumlid Lcsmt. Twee bidonhouders van carbon bij hem gekocht. Vlotte communicatie per e-mail en spullen degelijk verpakt, daardoor (uiteraard) goed aangekomen.
Afbeelding
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15951
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 07 jan 2015 17:34

Wolfhound32 schreef:Goede ervaring met forumlid Lcsmt. Twee bidonhouders van carbon bij hem gekocht. Vlotte communicatie per e-mail en spullen degelijk verpakt, daardoor (uiteraard) goed aangekomen.
Afbeelding
De ervaring met Wolfhound32 was ook langs deze kant van de grens meer dan goed te noemen. :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1992
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 07 jan 2015 17:43

Vorige maand goede ervaringen gehad met tom de groot en joshua!

Gebruikersavatar
magoo
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 nov 2006 14:52

Gebruikersavatar magoo 13 jan 2015 22:19

Deze week een teleurstellende ervaring gehad met forumlid Zorro. Mijn titanium Gazelle staat hier op t forum te koop en hij meldde me in december dat hij hem wilde overnemen. Over de prijs waren we het eens, hij zou de fiets in januari komen ophalen. Ik blij en de nieuwe fiets die ik wilde aanschaffen kon ik gaan bestellen! Tot hij me begin deze week liet weten dat hij te overhaast had besloten en af zag van de koop. Nu mag iemand zich natuurlijk altijd bedenken, hij meldde het ook zelf aan mij, maar toch teleurstellend. Ben er niet blij mee!
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 26 jan 2015 18:44

Weer iemand die niet gesnapt heeft dat een mondeling overeenkomst ook bindend is, zeker als hij schriftelijk aangeeft dat hij akkoord is. Je reageert nog netjes maar Zorro moet zich idd diep gaan schamen......

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5576
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 26 jan 2015 20:06

+1 Ik vind dat je het nog heel erg netjes onder woorden brengt!

Helaas komt dit regelmatig voor, zelf ook ervaringen met MP waar "kopers" zich ook niet aan eerder gemaakte afspraken houden!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 26 jan 2015 21:57

sharkman113 schreef:Weer iemand die niet gesnapt heeft dat een mondeling overeenkomst ook bindend is, zeker als hij schriftelijk aangeeft dat hij akkoord is. Je reageert nog netjes maar Zorro moet zich idd diep gaan schamen......
Ik schaam me nergens voor.

Zoals als gezegd heb ik die beslissing te snel gemaakt en DAT is idd mijn fout. Ik heb idd wat te lang gewacht om Magoo te laten weten dat ik alsnog van de koop af zag.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen en ik heb nooit iemand willen belazeren of aan het lijntje willen houden.

Mind you dat deze Gazelle V8 destijds voor een zeer schappelijke prijs van mij aan Magoo is verkocht.

Dat zowel jij als Colnogofreak Roomser dan de Paus zijn ...ik zou zeggen doe er wat mee en ga naar Rome.

Tevens hen ik Magoo zowel op dit Forum als ook over email ingelicht van mijn herroeping.

Op diverse ander verkopen van mijn kant uit heb ik kopers gematst met hun aankopen en altijd keurig afgeleverd met extras dan wel dingen gratis gegeven (wielen, zadelpen, en zelfs een complete fiets voor iemand die opgelicht was).

Bekijk de posite\ive feedbacks op mijn verkopen in dit topic maar.

Mag ik ook een keer mis zitten?

Ik word hier pisnijdig van GVD. Je doet 10 keer goed en maakt een niet eens zijn grote fout door een overhaaste beslissing te nemen en jullie weten het oordeel al te vellen.

Barst even lekker {edit vanwege iets te hard taalgebruik} . Bah!! Ja, ik ben echt goed pissig en zal me ook even niet laten zien op dit Forum.

Magoo, we hadden dit onderling al via email/PB geregeld dus jouw post valt me ook tegen. Niet dat mede Forumer leden het niet mogen weten maar dit is mij wel aan de schandpaal nagelen voor niets.
Laatst gewijzigd door Zorro op 27 jan 2015 00:49, 2 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie