Hier ook goede ervaringen met schwalbe one in de 25 mm versie met binnenband.
Bandjes daarvoor waren de michelin pro endurance 25 mm.
28 mm zou ik enkel monteren voor kasseiritten.
Keuze 28mm banden.
ik heb conti GP40000SII 25 mm voor de goede dagen. recent conti 4 season 28 mm gekocht. Deze banden zijn even breed dan mijn GP4000 25 mm! (khamsin velg zou even breed moeten zijn als zonda velg)
had beter GP 4000SII in 25 mm gekocht.
had beter GP 4000SII in 25 mm gekocht.
Ik heb nu zelf continental grand prix 28mm gestoken, maar ik twijfel nog over de druk. Ik weegt op dit moment een 75kg. Op het internet vind ik niet onmiddellijk iets over de druk.
Op dit moment heb ik 4,5 bar vooraan en 4,8 bar achteraan gestoken.
Op dit moment heb ik 4,5 bar vooraan en 4,8 bar achteraan gestoken.
- robbebopper
- Forum-lid HC
- Berichten: 5713
- Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32
Ik heb vandaag een poging gedaan om de Continental Grand prix 28 mm (draad)banden op mijn wielen te leggen, maar na een half uur zwoegen, en een aantal verschillende wielen geprobeerd te hebben, heb ik het opgegeven. Ik ben doorgaans echt geen watje als het op duimkracht aan komt, maar nou zit ik met twee grote blaren te koekeloeren.
Ik stuur ze per direct terug naar Rose. Dat valt me echt vies tegen.
Zijn er meer forumleden die hier bij deze band last van hebben?
De wielen die ik gebruik zijn de Mavic Aksium en de Fulcrum r7 (beiden voor mijn slecht weerfiets).
Ik stuur ze per direct terug naar Rose. Dat valt me echt vies tegen.
Zijn er meer forumleden die hier bij deze band last van hebben?
De wielen die ik gebruik zijn de Mavic Aksium en de Fulcrum r7 (beiden voor mijn slecht weerfiets).
Neen. Heb dezelfde en leg die regelmatig op een setje Fulcrum zonder problemen. En ik ben geen krachtwonderrobbebopper schreef:Ik heb vandaag een poging gedaan om de Continental Grand prix 28 mm (draad)banden op mijn wielen te leggen, maar na een half uur zwoegen, en een aantal verschillende wielen geprobeerd te hebben, heb ik het opgegeven. Ik ben doorgaans echt geen watje als het op duimkracht aan komt, maar nou zit ik met twee grote blaren te koekeloeren.
Ik stuur ze per direct terug naar Rose. Dat valt me echt vies tegen.
Zijn er meer forumleden die hier bij deze band last van hebben?
De wielen die ik gebruik zijn de Mavic Aksium en de Fulcrum r7 (beiden voor mijn slecht weerfiets).
- arnoudrace
- Forum-lid
- Berichten: 875
- Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
- Locatie: Delft
Hier ook geen issues. Zelfs met assymetrische Ryde velg op de crosser geen last
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
vandaag nog een conti gp 25mm aan het duwen geweest m'n maatje reed lek, het ging hatelijk lastig in de e temperatuur. mijn 28mm 4 season springen vanzelf op de velg(commuter 622x16c).
mijn vittoria rubino gaan makkelijker op mijn vision dan bij mijn vriendin dr naamloze velgen.
het ligt misschien niet aan je duimen.
mijn vittoria rubino gaan makkelijker op mijn vision dan bij mijn vriendin dr naamloze velgen.
het ligt misschien niet aan je duimen.
LIJKT mij een verschrikkelijke armoe om dan met de kou die band er maar weer op zien te krijgenTKMP schreef:vandaag nog een conti gp 25mm aan het duwen geweest m'n maatje reed lek, het ging hatelijk lastig in de e temperatuur. mijn 28mm 4 season springen vanzelf op de velg(commuter 622x16c).
mijn vittoria rubino gaan makkelijker op mijn vision dan bij mijn vriendin dr naamloze velgen.
het ligt misschien niet aan je duimen.
ik heb rij met deze band 700 x 28; psi 85-95; ca. 440g zeer fijne band gemakkelijk te plaatsen en soepel goed baan vast
De lijn van All Condition Armadillo banden is nog altijd de top op het vlak van prestatiegerichte, duurzame en lekbestendige wegbanden voor zware omstandigheden. Deze band is een regelrecht werkpaard: sterk genoeg om alle wegen (inclusief grint en pekel) aan te kunnen op zowel bloedhete als barkoude dagen. De Armadillo Elite versie is lichter en richt zicht op de kilometervreter voor wie prestaties belangrijk zijn, de Armadillo uitvoering is super robuust voor toeren en naar het werk fietsen.
De lijn van All Condition Armadillo banden is nog altijd de top op het vlak van prestatiegerichte, duurzame en lekbestendige wegbanden voor zware omstandigheden. Deze band is een regelrecht werkpaard: sterk genoeg om alle wegen (inclusief grint en pekel) aan te kunnen op zowel bloedhete als barkoude dagen. De Armadillo Elite versie is lichter en richt zicht op de kilometervreter voor wie prestaties belangrijk zijn, de Armadillo uitvoering is super robuust voor toeren en naar het werk fietsen.
S-Works Tarmac 2015