Carbon clinchers uit China vragen
dat ligt aan jezelf, althans de hoogte van het bedrag dat jij wilt betalen.... 

-
- Forum-lid
Mijn wielen zijn er ook, en ook overhandigd aan de douane. Ze lopen 3 minuten achter op de wielen van Harry_sz. Volgens de hier al eerder besproken formules zou ik ca. 100euro moeten bijbetalen dus ik hoop dat ze het wel goed vinden zodra ze Harry de rekening gestuurd hebben en mijn wielen zo doorlaten
Ben benieuwd....

Ben benieuwd....
heb je een Nederlandse Track & Trace code opgevraagd?joeptimmermans schreef:Mijn wielen zijn er ook, en ook overhandigd aan de douane. Ze lopen 3 minuten achter op de wielen van Harry_sz. Volgens de hier al eerder besproken formules zou ik ca. 100euro moeten bijbetalen dus ik hoop dat ze het wel goed vinden zodra ze Harry de rekening gestuurd hebben en mijn wielen zo doorlaten![]()
Ben benieuwd....
-
- Forum-lid
Nee, nog niet. Heb alle info van de EMS tracker. Twijfel nog over het opvragen van een NL T&T. Weet niet of het uitmaakt, maar ik wil geen slapende honden wakker maken bij de douane of postNL.jawie schreef:heb je een Nederlandse Track & Trace code opgevraagd?
-
- Forum-lid
Hier ook. Wel opmerkelijk, bij mij staat 'attempted delivery', heb echter niets gehoord of gezien gisteren. Was nochtans de hele dag thuis? Wilde zo gaan trainen, maar stel dat toch nog maar even uit tot vanavond. Stel dat ze vandaag al langskomen...
Overigens, welke ventielverlengers zijn makkelijker in het gebruik / zien er beter uit? De verlengers waarbij je de ventielkern verplaatst of de verlengers die je voor het oppompen even over het normale ventiel heenschuift?
Overigens, welke ventielverlengers zijn makkelijker in het gebruik / zien er beter uit? De verlengers waarbij je de ventielkern verplaatst of de verlengers die je voor het oppompen even over het normale ventiel heenschuift?
-
- Forum-lid
Mijn wielen zijn vandaag bezorgd. Ik moest 60 euro betalen, dus ik mag ook niet klagen
Doos zag er redelijk goed uit. Wielen ook. Klein slagje (mag eigenlijk geen naam hebben) in het voorwiel. Wil ze toch nog even laten checken door een ervaren wielspaker, dus ik ga ervan uit dat ze dat er wel kunnen uitdraaien.
Ik vind ze zelf goed staan in m'n fiets.

Bandjes erom leggen was trouwens niet gemakkelijk. Heb het eerst geprobeerd met nieuwe 4000s II, maar dat heb ik al snel opgegeven. Ook iets oudere bandjes gingen er alleen met heel veel moeite op. Heb letterlijk de blaren op de duimen staan nu. Hopelijk niet te veel lekke banden.

Doos zag er redelijk goed uit. Wielen ook. Klein slagje (mag eigenlijk geen naam hebben) in het voorwiel. Wil ze toch nog even laten checken door een ervaren wielspaker, dus ik ga ervan uit dat ze dat er wel kunnen uitdraaien.
Ik vind ze zelf goed staan in m'n fiets.

Bandjes erom leggen was trouwens niet gemakkelijk. Heb het eerst geprobeerd met nieuwe 4000s II, maar dat heb ik al snel opgegeven. Ook iets oudere bandjes gingen er alleen met heel veel moeite op. Heb letterlijk de blaren op de duimen staan nu. Hopelijk niet te veel lekke banden.

Als je Stan's velgtape neemt passen ze er wel op. Dat is veel dunner dan een normaal velglint.joeptimmermans schreef: