Gezocht: gratis oude en versleten cassette kransjes
-
Deleted_User
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar oude en versleten cassette kransjes. Ze mogen ook nieuw zijn natuurlijk, zolang ze maar gratis zijn.
Dus in plaats van weggooien: laat mij het even weten.
Merk, materiaal, aantal tandjes, 6-7-8-9-10 speed, staat... maakt allemaal niet uit, zolang het maar losse kransjes zijn.
Stuur even een reactie of PB als je wat voor me hebt. Als het in de buurt van Nijmegen of Den Bosch is, is het helemaal handig want dan kan ik ze zel komen ophalen.
Als het verder weg is dan moet ik even kijken wat handig is, qua verzendkosten en aantallen etc.
Ik hoor het graag.
Dus in plaats van weggooien: laat mij het even weten.
Merk, materiaal, aantal tandjes, 6-7-8-9-10 speed, staat... maakt allemaal niet uit, zolang het maar losse kransjes zijn.
Stuur even een reactie of PB als je wat voor me hebt. Als het in de buurt van Nijmegen of Den Bosch is, is het helemaal handig want dan kan ik ze zel komen ophalen.
Als het verder weg is dan moet ik even kijken wat handig is, qua verzendkosten en aantallen etc.
Ik hoor het graag.
-
Deleted_User
- Forum-lid
Een kunstwerkje
Misschien een lamp.
Klok is ook een idee. Pak je een triple crank voor uren, minuten en seconden.afrit13 schreef:Een kunstwerkjeMisschien een lamp.
Lamp kan idd ook maar met mijn idee heb je wel veel dezelfde kransjes nodig waarbij ze dakpansgewijs over elkaar vallen.
Bovenin de kleine kransjes en dan per laag grotere kransjes. Zal ook wel een zware hanglamp worden
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
Deleted_User
- Forum-lid
Had ik me inderdaad ook al bedacht, maar bedankt voor de tip.Nicosch schreef:Loop even langs de FM. Die van mij heeft altijd een bak met oud ijzer staan die uitpuilt van de kransjes en kettingen.
Denk dat dat sneller gaat dat hier op het forum wat kransjes sprokkelen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
heb t ergens eerder gezien.., een vitting, een cassette, met kleinste kransje omlaag, snoer eraan, lamp erin, en klaarZorro schreef:Klok is ook een idee. Pak je een triple crank voor uren, minuten en seconden.afrit13 schreef:Een kunstwerkjeMisschien een lamp.
Lamp kan idd ook maar met mijn idee heb je wel veel dezelfde kransjes nodig waarbij ze dakpansgewijs over elkaar vallen.
Bovenin de kleine kransjes en dan per laag grotere kransjes. Zal ook wel een zware hanglamp worden
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
Deleted_User
- Forum-lid
Ik heb zelf toch iets anders in m'n hoofd 
Nee, ik doelde meer op een grote hangende eettafel lamp dakpansgewijs met kransjes. Spotje zoals jij het noemt natuurlijk ook een leuk en veel makkelijker idee.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik woon in nijmegen en heb een hele bak staan waar je in mag graaien. Kom maar halen, pb effe. Ik ben vanaf vrijdag een maand weg, dus je moet of snel zijn, of geen haast hebben. Kan ze ook versturen, porto is voor jou dan
-
Deleted_User
- Forum-lid
@skimons: PB verstuurd !