Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielrennen op tv

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5307
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 11 jun 2014 19:38

Inderdaad.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 12 jun 2014 01:20

Ik vind de manier waarop Mvr. Been (zij) de koers verslaat juist prima. En ze doet op een manier die niet zo hoogoplopend met zichzelf, zoals dhr. Wuyts en Schotte, op sporza niet kunnen nalaten steeds te moeten etaleren.
DE HOGE EIGENDUNK VAN BEIDE HEREN LOOPT VOOR MIJ AL JAREN DE sPUIGATEN UIT. Ik beweer steeds dat men heel erg zelfingenomen, ijdel moet zijn om te worden aangenomen bij de vrt. Het volgen van een cursus bij madam Soleil en een cursus verkoperspraat dient met succes te worden gevolgd. Stelletje ijdeltuiten. Mevr. Been is een verademingna al dat gezwets op sporza. Ik zal hier maar eindigen want ik heb zo wel 10 bladzijden over mijn ergernissen van beide heren.

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 12 jun 2014 07:05

Door de reclame blijft Eurosport voor mij een no-go.

Gebruikersavatar
Martin Swinkels
Forum-lid
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 aug 2013 21:58
Locatie: Hilversum
Contact

Gebruikersavatar Martin Swinkels 12 jun 2014 09:40

elefantino schreef:Door de reclame blijft Eurosport voor mij een no-go.
Snap ik. Heeft mij daar jaren weggehouden. Maar nu.. Een kwartier later beginnen met kijken, en dan de commercials met 1 druk op de knop doorspoelen. Lang leve de digitale televisie. :P

Ik kan, naast het prettige commentaar, ook de herhalingen op Eurosport erg waarderen.
Alleen de Vlaamse klassiekers kijk ik nog op de Belg.

hayes

hayes 12 jun 2014 09:47

Iemand enig idee hoe ik Vive Le Vélo live kan bekijken op de laptop in Frankrijk?
Live streams, eventueel net gemist of iets in die aard? BVN?

Bedoeling is wel om de avond/dag zelf nog te kijken.

dario
Forum-lid
Berichten: 3823
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 12 jun 2014 10:04

Hier misschien? http://www.bvn.tv/
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

hayes

hayes 12 jun 2014 10:08

Was dat inderdaad ook al aan het checken.
Vorig jaar zonden ze dat blijkbaar uit. Geen idee, of het dan veel later is dan op één.

In de gaten houden. Zou wel leuk zijn, op m'n Franse terras met een glaasje wijn kijken naar mensen die praten over en houden van koers.

dario
Forum-lid
Berichten: 3823
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 12 jun 2014 10:31

Nog leuker: met een glaasje wijn en enkele mensen, zèlf praten over koers! ;)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 12 jun 2014 10:44

dario schreef:Nog leuker: met een glaasje wijn en enkele mensen, zèlf praten over koers! ;)
Jij doet toch niets liever dan luisteren naar Karl Vannieuwkerke? :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 12 jun 2014 10:52

Weinig keus vandaag met de Critérium du Dauphiné.

Eurosport vanaf 12:35. Geen echt lange klimmen maar wel redelijk stijl soms. Eens kijken of er iemand de knuppel in het hoenderhok gaat gooien dan wel wacht tot zaterdag.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 12 jun 2014 11:49

Zorro schreef:Geen echt lange klimmen maar wel redelijk stijl soms.
De cols die ze vandaag krijgen staan letterlijk in de schaduw van Appledjuz en Galibier, maar zijn - zeker in opvolging van elkaar - toch een lastige uitdaging als de mannen willen koers.

Heb ze allemaal gedaan maar niet allemaal in deze rijrichting. Eerste 3 heb ik in dezelfde rij richting gedaan. Finale rondje (met drie cols) heb ik andersom gedaan en had in mijn ogen mooiere TV opgelverd.
Hoe dan ook - ik zit toch thuis met een lijf vol blessures - kruip ik zo lekker voor de TV. Reclame neem ik wel op de koop toe 8-)

Afbeelding

Heerlijke omgeving dit. Net even iets lager, rustiger en in oktober prachtig!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 12 jun 2014 11:53

Als ik even goed nadenk hoe het zat krijgen we wel een spectaculaire afdaling van La Morte!

Plaats reactie