Voor al je afspraakjes

Fiets maatje Almere

schopman
Forum-lid

schopman 10 mar 2014 13:18

Hallo!

Ik ben er achter gekomen dat fietsen met meerdere personen leuker is dan alleen.
Het gaat ook makkelijker. Laats met iemand mee gefiets en het gemiddelde steeg op dat moment toch naar zo'n 40km/u. En het ging niet met al te veel moeite.

Ik fiets ook als het slecht weer is, ik maak nu ongeveer rondjes van 70KM. gemiddelde van 26km/u. Mijn conditie is opbouwende en ben zeker van plan grotere rondes te fietsen. Kleinere rondes is ook geen probleem.

Ik zoek iemand in de omgeving van Almere die samen wil fietsen. Mogen er ook meerdere zijn. Wel iemand die serieus fiets, maar er rekening mee houdt dat ik wel een amateur ben. :D

Laat maar weten of iemand zin heeft!

aq_janssen
Forum-lid

aq_janssen 10 mar 2014 13:55

Hoi!

Fietsen met anderen is idd altijd leuker en gaat makkelijker.
Zelf fiets ik ook altijd alleen, ben ook al een tijdje zoeken naar een fietsmaatje!
Wellicht kunnen we eens wat afspreken.
Zelf woon ik in Almere-Buiten!

Ik hoor het wel!

schopman
Forum-lid

schopman 10 mar 2014 15:31

Hallo!

Bedankt voor je reactie!
Ik woon zelf in stedenwijk, dus dat is wel goed te doen.

Laat maar weten wanneer je een keer een zin hebt om te fietsen. Ik zelf vind het fijn om in het weekend zo vroeg mogelijk te fietsen(dan heb ik nog wat aan de dag, of aan het einde). Alleen nu is het een beetje lastig inschatten wanneer het donker wordt.

Ik hoor het wel als je zin en tijd hebt van het weekend. Voor mij staat er een rondje oostvaardersplassen op het programma, maar ik sta natuurlijk open voor andere rondes!

Gr Erik

Freddio
Forum-lid

Freddio 25 mar 2014 16:41

Je kunt ook lid worden van een fietsclub.
In Almere is dat FRTC Almere.
Gaan iig elke zondag een rondje maken van ongeveer 100km.
Ze rijden in drie groepen.
Dus voor iedereen wat wils... leuk hoor!!!

J.R.
Forum-lid

J.R. 24 apr 2014 21:51

Ik woon ook in Almere, wil ook wel eens een rondje mee om. Ben echter voor het eerst vader geworden een paar maanden geleden en daarom sindsdien dit seizoen nog maar een paar keer gefietst.... :( Conditie laat dus wat te wensen over momenteel.

Plaats reactie