Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Fietsendrager, welke keuze is het verstandigst?

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 22 apr 2014 19:49

havana schreef:Thule Spinder...? Heb je ook een VW Renault?
:D Spinder Basic bedoelde ik...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

ownakuota
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 03 jun 2011 12:52

ownakuota 24 apr 2014 10:05

heb zelf een 2 drager van Bosal, volledig inklapbaar en verstelbaar en een drie drager van Thule. Drie koersfietsen geeft mijn ervaring altijd misere, er is altijd wel iets dat tegen elkaar komt, of 2 sturen, of de snelspanners, duurt bij mij altijd bijna een half uur eer ik alles erop staan heb tot voldoening op de thule.
Daarentegen de bosal inklapbare voor 2 fietsen is perfect! alles volledig instelbaar, de goten kan je verschuiven en zijn veel beter voor koersfietsen dan de thule (zijn smaller, bij de thule zijn die te breed voor smalle banden zodat het voorwiel altijd nog redelijk veel beweegt).
Zitten ook direct afsluitbare knoppen op etc; was compleet volledig voor een kleine 300€. Gebruik dat ding twee keer per week en zelfs mijn vrouw kan die volldige installeren etc, kwa gewicht en handeling is dat stukken beter dan die plompe thule.daarnaast ook gemakkelijk op te bergen, is een klein pakje! in vergelijk met andere inklapbare dragers is de bosal spotgoedkoop en kwa degelijkheid perfect voor mij.

Plaats reactie