Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Glanzend of mat stuurlint

SpeedWing
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 apr 2013 21:30

SpeedWing 26 jan 2014 21:54

Beste forumleden,

Mijn Rose Xeon RS3000 heeft een rood stuurlint (zie foto). Helaas verkleurt dit lint snel en zijn de vlekken goed zichtbaar. Daarom ben ik op zoek naar zwart stuurlint. Graag wil ik weten of het uitmaakt of ik glanzend of mat stuurlint neem. Alvast bedankt.


Afbeelding

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 27 jan 2014 00:15

Vaak is een glanzend stuurlint wat gladder. Er zijn ook mooie glanzende van Fizik in het rood. Past perfect bij deze fiets. Overigens ben ik wel benieuwd naar de afstelling van je fiets. Je hebt erg lange benen, je zadel staat erg ver naar voren en je stuurpen is erg lang. Zit je niet veels te ver naar voren op je fiets?

SpeedWing
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 apr 2013 21:30

SpeedWing 27 jan 2014 20:53

alpdhuez53:15 schreef:Vaak is een glanzend stuurlint wat gladder. Er zijn ook mooie glanzende van Fizik in het rood. Past perfect bij deze fiets. Overigens ben ik wel benieuwd naar de afstelling van je fiets. Je hebt erg lange benen, je zadel staat erg ver naar voren en je stuurpen is erg lang. Zit je niet veels te ver naar voren op je fiets?

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb even een apart topic aangemaakt over de afstelling van mijn fiets. Zie: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=67276

Plaats reactie