Ik zo sowieso di2 verkiezen boven mechanische Ultegra. Tenzij je voor de keuze staat of Ultegra di2 of Dura Ace 9000 groep, dan zou ik toch voor de Dura Ace gaan, schakelt bijna net zo snel maar ziet er heerlijk uit.
Succes
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Het is idd een actie van JJ bij mijn FM.DDX schreef:Snap niet helemaal waarom je de keuze hebt tussen Quadra en de Blade ?
Quadra is prima fiets maar was volgens mij instap carbon van Jan Janssen, terwijl de Blade juist topmodel is. (en verschillende frames)
En aangezien de Quadra niet meer in het assortiment zit klinkt het alsof je keus hebt uit overjarig uitverkoop oid ?
Zal wel van dealer afhangen, die van mij gaf aan dat ze altijd dat printje geven zodat de opties correct zijn.feskens schreef: Om om mijn bestelde fiets terug te komen, mijn fm zou vandaag langsgaan bij de fabriek en me even bellen, Ik ben benieuwd dus. Ik heb overigens 2 keer een jj besteld en nooit een bevestigingsmail met levertijd gezien....