Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

ervaringen extraparts??

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37379
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 apr 2011 13:00

Ja, het is bikecustomizer geworden.
Less is bore

rickyb
Forum-lid
Berichten: 374
Lid geworden op: 01 mar 2009 15:15

rickyb 24 apr 2011 15:57

Als ik op de opgegeven site kijk, vind ik het een rommeltje.
Prijzen in de aanbiedingtabel zijn anders dan de prijzen bij de produkten zelf.
Ik denk als je er vlakbij woont en je kunt er langs gaan, dat het prima is.
Maar zelf zou ik niet via zo'n site iets bestellen.

Gebruikersavatar
scubadiver
Forum-lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 aug 2010 14:25

Gebruikersavatar scubadiver 29 apr 2011 12:08

Inmiddels contact gehad met de eigenaar en is mijn bestelling (vertraagd) ontvangen. Bleek dat er een telefoonstoring op het vaste nummer was. Blijf het wel slecht vinden dat er niet op mijn email is gereageerd en ook niet op de voicemail die ik op het mobiele nummer had ingesproken.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 02 dec 2013 09:47

Iemand recent nog ervaringen met deze webshop?
~live fast, die young ~

pontius
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 21 apr 2011 23:08

pontius 05 dec 2013 11:10

Ben er wel geweest en heb er wat gekocht, maar heb geen ervaring met de webshop. Wel meer ervaringen, hier: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... &start=165

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 20 dec 2013 16:48

Dank je, maar niet fijn om te lezen.

In oktober heb ik er een crank besteld, eerst de ervaringen in dit topic gelezen en die leken wel goed. Meteen betaald want er waren er nog genoeg op voorraad zei hij. Dag erna dus bericht dat de crank er toch niet was. Geld zou terug gestort worden. Maar ik heb nog steeds niets ontvangen en aangezien het best een leuk bedrag is zou ik het toch wel graag terug zien.

Aantal keer gemaild maar die worden gewoon niet beantwoord. Telefoontjes wel, eerste keer zei hij dat het geld snel zou komen. Na een 1,5 week weer gemaild, geen reactie. Weer gebeld, waren er wat problemen, maar het zou komen. Nog niets dus.

Als ik in de buurt woonde ging ik er langs, maar dat wordt een lange autotrip van 4 uur.

iemand ideeen, tips etc?
~live fast, die young ~

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 20 dec 2013 19:52

Ehm....

Rechtsbijstand of stuur de hulptroepen:



Afbeelding

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 20 dec 2013 20:26

Rechtsbijstand zijn we voor verzekerd, vind ik het bedrag eigenlijk te klein voor, maar om het principe zou ik het al doen. Ik wacht nog even, want er is me vandaag verzekerd dat het komt..

En die tweede optie :mrgreen: :lol: (ze kunnen wel heeeel hard bijten)
~live fast, die young ~

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 20 dec 2013 20:40

Ik hoop voor je dat het goed komt.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5220
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 20 dec 2013 21:21

Ik zou wel stappen ondernemen als het nu nog niet goed komt. Heb je zijn toezegging op papier (mail) of is dit telefonische gedaan? Wat je dan nog kan doen is alles wat er telefonisch besproken is op de mail bevestigen. Plaats daarbij de opmerking dat mocht hij het ergens niet mee eens is dat hij kan reageren. Doet hij dat niet dan is hij akkoord en sta jij eventueel sterker mocht dat nodig zijn.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 21 dec 2013 09:37

Helaas, op mails wordt niet gereageerd... Gisteren aan de telefoon gehoord hoe lang het maximaal nog zou duren. Indien ik het dan niet heb, een kijken wat ik ga doen. Erlangs gaan maakt niet zoveel indruk ben ik bang, moet ik mijn zwager of broertje even meenemen ;-).

Misschien is dan nog een keer mailen op bovenstaande manier een idee, want op dit omdat sta ik volgens mij nergens, omdat hij nergens op reageert. Telefonisch is me echt beloofd dat ik het krijg, maar ja...
~live fast, die young ~

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5220
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 21 dec 2013 10:07

Als je zeker weet dat dat mailadres correct is dan zou ik sowieso je telefoongesprek bevestigen via de mail. Als hij dan niet reageert is dat zijn probleem. Zet de ontvangst- en leesbevestiging aan. Hoeft niet te werken, maar als hij wel werkt heb je meteen een bevestiging van ontvangst enz.
Weet je wat er in de algemene voorwaarden staat over dit soort dingen? Soms zetten bedrijven wel eens afwijkende dingen in hun algemene voorwaarden. Wettelijk gezien is hij verplicht het geld terug te storten. Dus hoe dan ook heb je een sterke case. Om dit te onderbouwen is een dossieropbouw wel belangrijk en daarom de mail. Dit gewoon telkens herhalen als je contact hebt gehad en dan sta je sterker.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Plaats reactie